Nepodporovaný prehliadač
Webový prehliadač, ktorý momentálne používate, už nie je podporovaný, a preto takéto funkcie tejto webovej lokality nemusia fungovať podľa očakávania. Odporúčame vám aktualizovať na aktuálne podporovaný prehliadač (napríklad Chrome, Edge alebo Firefox), aby ste zlepšili svoje zabezpečenie, rýchlosť a celkové prostredie.
Tento produkt bude čoskoro k dispozícii na zakúpenie
Kľúčové vlastnosti
Tento popis bol preložený z angličtiny - zobraziť pôvodnú verziu tu.
Zvuk bubna, ktorý vám vyhovuje. Basový Steady State Fate Bassdrum poskytuje úplný a všestranný hlas synthesizer, ktorý je ideálny na produkciu obrovského množstva basových bubnov, perkusívnych a syntetických zvukov. Konštrukcia obsahuje rezonančný filter, dvojstupňový filter vzostupu a pádu s nezávislým tvarovaním svahu, VCA s vysokou vernosťou a diskrétne obvody nasýtenia tranzistorov.
Každý parameter na valci Entity Bass je regulovateľný napätím. Entity BDS vám umožňuje vytvárať autenticky znejúce bubnové rytmy alebo použiť parametre SATURATE, BODY a RING na vytvorenie niečoho úplne jedinečného pre vás.
Referenčné číslo produktu: 149588
Generátor svahu je integrovaný do obvodu pomocou 3-cestného prepínača pod ovládaním FM LVL na entite BDS. Prepínač vyberie FM, FM + ENV alebo len ENV ako zdroj mod. Táto regulácia využíva bipolárny atenuátor, ktorý ovplyvňuje úroveň generátorov svahu. Alternatívne sa to môže použiť na riadenie externého modulátora ovplyvňujúceho výšku výstupu.
Táto časť entity BDS je dvojstupňovým funkčným generátorom. S časom sklonu v rozmedzí od 1 ms do približne jednej minúty je možné pomocou obálky dosiahnuť množstvo efektov. Rôzne tvary sklonu môžu byť vybrané nezávisle pre dva stupne obálky. Rôznu dynamiku je možné dosiahnuť pre rozstup a amplitúdu vďaka obálke, ktorá je navrhnutá na opätovné spustenie v nastavenom bode. Napríklad zvuk sa môže líšiť medzi ľubovoľným počtom spúšťačov, ktoré sa spustia pred dosiahnutím požadovanej hodnoty obálky.
Nárast / pokles obálky možno využiť niekoľkými spôsobmi, priamy výstup obálky umožňuje vytvárať zložité záplaty s vašou aktuálnou signálovou cestou. Výstup „Duck" poskytuje spôsob, ako ovládať externé VCA. To vytvára kompresný efekt tým, že sa káča VCA, keď sa aktivuje obálka.
Jemný rys, BODY simuluje dotiahnutie a stratu bubna. Telo neovplyvňuje tuning, BODY pri plnej „tesnosti" vytvára jemný, tlmený zvukový signál. Prípadne úplne vpravo vytvorí uvoľnený zvuk bubnovej hlavy. V strede vytvára ovládací prvok BODY rezonančný zvuk bubna. V kombinácii s ďalšími parametrami, vrátane výšky tónu signálu, sa dá ovládací prvok BODY použiť na jemné doladenie signálu a vytvorenie originálnych zvukov bicích.
RING riadi rezonančný čas rozpadu. Či už sa snažíte o krátky šklbavý zvuk alebo nekonečné zvonenie, ovládanie RING to môže zabezpečiť. Konštrukcia filtra zaisťuje, že signál bude stále mierne rezonovať pomocou ovládača RING úplne dole.
Ovládanie saturácie vám umožňuje vytvárať vintage distortion dolných koncov, ktoré požadujú analógoví nadšenci. To sa dosahuje pomocou agresívne vyladeného diskrétneho zosilňovača triedy A. Po pridaní malého množstva nasýtenia si okamžite všimnete vplyv na váš signál. Na druhom konci spektra má saturátor schopnosť prekonať výstupnú fázu kvôli efektu tvrdého orezania. To sa dá kompenzovať pomocou ovládania výstupu, aby sa udržala správna úroveň výstupu.
V závislosti od nastavenia prepínača môže byť výstup zmiešaný so sekundárnym vstupom vďaka dizajnu procesora s paralelným signálom. To znamená, že do svojej hlavnej signálovej cesty môžete primiešať malé množstvá efektu entity BDS. Alternatívne môže signál prebiehať nezávisle cez entitu BDS. Úroveň zmesi sa dá regulovať, čo v kombinácii s rôznymi funkciami na entite BDS poskytuje obrovské množstvo možností tvarovania zvuku.
access k VCA je možný priamo cez vstup A-MIX. To znamená, že výstupnú časť entity BDS môžete použiť ako samostatný VCA alebo na zmiešanie iných signálov. Oprava spätnou väzbou môže byť dosiahnutá a výsledkom bude niekoľko zložitých signálov, ktoré vás udržia v obsadení celé hodiny. Filter je možné použiť aj v kombinácii s menovitým výkonom cez vstup F-MIX. Tento vstup je citlivý na šírku impulzu a spúšťača. Dôsledkom toho môže byť vytvorenie dynamických rytmov, ktoré sú menej dramatické, ale extrémne hudobné.