Nepodporovaný prehliadač
Webový prehliadač, ktorý momentálne používate, už nie je podporovaný, a preto takéto funkcie tejto webovej lokality nemusia fungovať podľa očakávania. Odporúčame vám aktualizovať na aktuálne podporovaný prehliadač (napríklad Chrome, Edge alebo Firefox), aby ste zlepšili svoje zabezpečenie, rýchlosť a celkové prostredie.
Kľúčové vlastnosti
Tento popis bol preložený z angličtiny - zobraziť pôvodnú verziu tu.
Sound Particles 4 FX Bundle je dokonalý balík doplnkov od Sound Particles so štyrmi špičkovými efektmi, ktoré pozostávajú z: Doppler, Air, Energy Panner a Brightness Panner.
Poznámka: Tento produkt sa dodáva vo forme digitálneho kódu na stiahnutie, ktorý vám bude zaslaný na váš e-mail na aktiváciu.
Referenčné číslo produktu: 220244
Široká škála ovládacích prvkov vám umožňuje vyladiť a upraviť source audio tak, aby vyhovoval vašim potrebám. To zahŕňa rýchlosť zdroja, útlm vzdialenosti, vzdialenosť mikrofónu a čas do špičky. Môžete si tiež vybrať zo širokej škály typov mikrofónov a pohlcujúcich audio formátov vrátane mono (omni, kardioidný, osemsmerovka), stereo (MS, XY, ORTF, Blumlein, AB), 5.1, 7.1, 9.1 Dolby Atmos lôžko , alebo Ambisonics (do 3. rádu).
Jednou z najprevratnejších funkcií Dopplera je Distance EQ, ktorý obnovuje frekvenčnú odozvu, ktorú by ste získali vzduchovým tlmením. Môžete tiež určiť spôsob merania vzdialenosti pomocou troch skutočných jednotiek vrátane stôp, metrov, míľ za hodinu a km/h. Zachytáva charakteristiky zvuku prechádzajúceho okolo s maximálnou presnosťou a zmyslom pre detail. Keď zvuk prechádza vzduchom na diaľku, ovplyvňuje výšku, úroveň a tonalitu zvuku, čo Doppler replikuje s neuveriteľnou realitou.
Získajte vždy dokonalý stereo obraz. Pomocou Dopplera môžete nastaviť čas, kedy chcete dosiahnuť vrchol Dopplera. Po zadaní Doppler automaticky zosynchronizuje všetky ostatné parametre, aby sa dosiahla dokonalá synchronizácia s obrázkom. Nielen to, ale môžete použiť externý ovládací povrch na úpravu parametrov doplnku pre hĺbkovú integráciu.
Jemné detaily sú to, čo oddeľuje dobré od veľkého. S Air sa môžete zdokonaliť v špecifikách, aby ste svoj projekt umiestnili nad ostatné. Blízke objekty neznejú rovnako ako vzdialené objekty. Vytvorte vzdialenosť a priestor medzi zdrojmi zvuku, či už ide o objekt alebo dialóg s Air, aby ste zvýšili realizmus vo svojich nahrávkach bez toho, aby ste museli znova natáčať scénu.
Vo svete televízneho a filmového overdabingu je neustálou výzvou umiestniť svoje štúdiom nahrané vokály do rovnakého priestoru ako fyzický herec a urobiť to vierohodným. Tento proces automatickej výmeny dialógu (ADR) vytvára bariéru ponorenia, kde sa vaše publikum nebude môcť spojiť s dialógom postáv, ak neverí, že to znie prirodzene. Air pomáha dosiahnuť neuveriteľne prirodzene znejúce odstupy, čo vám umožňuje umiestniť zvuk do presvedčivého priestoru, aby ste podporili pohltenie publika.
Air je nabitý množstvom vopred pripravených simulovaných priestorov vrátane Antarktídy a Údolia smrti a tiež ponúka možnosť simulovať svoj vlastný požadovaný priestor úpravou parametrov na palube. Bez ohľadu na to, či je vaša scéna v púšti, lese alebo v interiéri, budete môcť vytvoriť harmonický vzťah medzi obrazovkou a zvukom pre všetkých vašich divákov.
Air je použiteľný pre takmer akúkoľvek zvukovú funkciu a je tiež mimoriadne užitočným nástrojom pre štúdiových hudobníkov, inžinierov a mixpultov. Ideálne na nastavenie jasu nástrojov, zberníc alebo dokonca úplných mixov bez ovplyvnenia zafarbenia a tónu zdroja. Pri miešaní musíte každému nástroju vytvoriť priestor, ktorý bude zaberať, pričom bude znieť súdržne a zlepené. Použitie Air na vytvorenie jemného vyskočenia výšok s mäkkým sklonom pomôže nástrojom hladko zapadnúť, aby nezneli príliš jasne alebo drsne. Keďže Air je optimalizovaný na výkon, plug-and-play povaha doplnku sa rýchlo stane vaším obľúbeným v štúdiu.
Panorámovanie vašich nástrojov, často nedocenený aspekt kreatívneho procesu, môže mať zásadný vplyv na energiu a pohyb vašich skladieb. Energy Panner ponúka jedinečné riešenie pre umiestnenie vašich skladieb cez stereo pole na základe intenzity každej skladby. Pomocou proprietárnych analytických algoritmov Energy Panner určuje intenzitu vášho zvuku a umožňuje vám ho presunúť zo stereo, Dolby Atmos, 7.1 alebo dokonca Binaurálnych výstupov. Predstavte si, že hýbete bubnami do rytmu, posúvajte svoje staccato syntetizátory do útoku alebo dokonca rozprestierajte vokály na mäkkom konci vašej noty a to je to, čo pre vás Energy Panner môže urobiť.
Vďaka dvom režimom prevádzky Energy Panner umožňuje úplnú kontrolu nad vašim dynamickým pohybom v rámci vášho mixu. Režim panorámovania funguje podobne ako tradičný panner a umožňuje vám presúvať zdroj zvuku z jedného bodu do druhého. Toto je užívateľsky definovaný systém point-to-point, kde si môžete vybrať, či presuniete svoje ťažké bicie z jedného bodu v stereo poli do druhého, čím vytvoríte pohyblivú bubnovú slučku, ktorá pridáva na zaujímavosti a vzrušení produkcii elektronickej hudby.
Alternatívne ponúka posuvný režim jemnejší prístup, pomocou ktorého môžete vytvoriť trajektóriu úplne podľa svojho dizajnu. Vždy, keď zvuk dosiahne určitú nastavenú prahovú hodnotu, zdroj zvuku sa pohne, no po dokončení sa nevráti do východiskového bodu. Namiesto toho zdroj zvuku zamrzne v tejto polohe, kým zvuk znova neprekročí prahovú hodnotu.
Pre takýto výkonný a flexibilný nástroj je potrebné elegantné a inovatívne rozhranie. Rozhranie Energy Panner, prezentované prostredníctvom jediného ovládača na obrazovke, vhodne nazvaného „The Dome", je navrhnuté tak, aby bolo užívateľsky prívetivé hneď po vybalení a poskytovalo všetko, čo potrebujete na vykonanie úprav na jednej obrazovke. Extrahovanie všetkých možných parametrov a spôsobov zvukového dizajnu v Energy Panner sa vykonáva na jednej obrazovke, čo šetrí čas tým, že eliminuje potrebu akéhokoľvek zdĺhavého a časovo náročného potápania sa v menu. Pomocou jediného dizajnu drag and drop si môžete ručne prispôsobiť parametre posúvania v The Dome, aby ste nakreslili svoje prispôsobené zmeny.
Okolité parametre ukrývajú flexibilné možnosti zvukového dizajnu, ktoré Energy Panner ponúka, bez toho, aby boli príliš komplikované. Jednoduchý obojsmerný prepínač nad Dome mení režim prevádzky, ktorý bude zodpovedať zmene farby, zatiaľ čo prepínače vľavo upravia rôzne dostupné typy pohybu.
Zobrať základný princíp, akým je ryžovanie a premeniť ho na niečo jedinečné a kreatívne, je vždy náročná úloha. Brightness Panner ponúka jedinečný pohľad na panorámovanie pomocou patentovaných algoritmov frekvenčnej analýzy, čo vedie k tomu, že vaše zvuky sú umiestnené cez stereo pole pre väčšie vzrušenie a pohyb. Brightness Panner, ktorý predstavuje dva rôzne režimy, Panning a Sliding, poskytuje širokú škálu funkcií na zmenu fungovania vášho posúvania.
V režime posúvania vám používateľské rozhranie umožňuje rozložiť zvuk naprieč celým spektrom, kde sa zvuk bude presúvať z jedného bodu do druhého. V kĺzavom režime sa však vždy, keď je váš zvukový signál v rámci frekvenčného alebo výškového rozsahu, zvuk pohybuje na základe vašej užívateľom definovanej trajektórie. Pomocou tejto možnosti môžete vytvoriť cestu, pri ktorej sa zvuk neposunie do počiatočnej polohy, keď je zvuk zastavený, čím sa poloha zmrazí, kým sa zvuk znova nezačne. Toto je mimoriadne efektívny spôsob, ako vytvoriť vzrušujúci pohyb a priestor v rámci vášho mixu, aby ste pre svojich poslucháčov ešte viac ponorili.
Brightness Panner využíva tri režimy analyzátora, ktoré ponúkajú flexibilný pohyb pre širokú škálu vstupov. Ovládajte posúvanie svojho zvuku na základe jasu, výšky tónu alebo dokonca MIDI signálov, aby ste vytvorili väčšiu rozmanitosť trajektórií. Každý režim využíva zabudovanú frekvenčnú analýzu vstupného zdroja na distribúciu zvukov okolo vás vo vami zvolenom spectral poli.
Režim jasu je hlavnou funkciou funkcie Brightness Panner. Pomocou inteligentných výpočtov spectral ťažiska na palube sa analyzuje frekvenčný obsah vášho zdroja zvuku a nastaví sa podľa vašich užívateľom definovaných parametrov. Napríklad, čím vyššie je ťažisko zvuku, tým bližšie bude zdroj zvuku ku koncovému bodu, ktorý ste nastavili v kupole.