GEAR4MUSIC PODMIENKY A PRAVIDLÁ
Aktualizované 20. augusta 2025
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV A POUŽÍVANIA SÚBOROV COOKIE
Naše úplné zásady ochrany osobných údajov a používania súborov cookie si môžete pozrieť tu.
PODMIENKY A USTANOVENIA
DEFINÍCIE
- „Obchodný zákazník“ označuje jednotlivca, ktorý nakupuje tovar výlučne alebo prevažne na použitie v súvislosti so svojou obchodnou činnosťou, remeslom alebo povolaním, s výnimkou uznávaných vzdelávacích inštitúcií.
- „Spotrebiteľ“ označuje jednotlivca, ktorý koná výlučne alebo prevažne na účely mimo svojej obchodnej činnosti, remesla alebo povolania. Na účely týchto podmienok sa uznávané vzdelávacie inštitúcie (vrátane škôl, stredných škôl a univerzít) považujú za spotrebiteľov.
- „Zákazník“ zahŕňa spotrebiteľov aj obchodných zákazníkov, pokiaľ nie je uvedené inak.
- „Uznávaná vzdelávacia inštitúcia“ označuje každú verejne financovanú alebo registrovanú inštitúciu poskytujúcu formálne vzdelávanie, vrátane, ale nie výlučne, základných škôl, stredných škôl, vysokých škôl, univerzít, hudobných centier, vládnych oddelení a miestnych školských úradov.
Žiadne vyhlásenie alebo podmienka predaja obsiahnutá v týchto podmienkach nemá vplyv na vaše zákonné práva definované v smernici EÚ o právach spotrebiteľov, v zákone o právach spotrebiteľov z roku 2015 alebo v nariadení o spotrebiteľských zmluvách (informácie, zrušenie a dodatočné poplatky) z roku 2013, ani ich neobmedzuje.
FIREMNÍ ZÁKAZNÍCI
Obchodní zákazníci berú na vedomie, že:
- Nemajú nárok odvolávať sa na Smernicu EÚ o právach spotrebiteľov.
- Právo na zrušenie objednávky, vrátenie tovaru alebo získanie predĺženej záruky je dostupné iba podľa uváženia predajcu, pokiaľ nie je uvedené inak.
Všetky objednávky tovaru spracováva spoločnosť Gear4music Limited s výnimkou prípadov, keď sa platba uskutočňuje kreditnou alebo debetnou kartou, ktoré spracováva spoločnosť Gear4Music Europe Limited, ktorá je dcérskou spoločnosťou v úplnom vlastníctve spoločnosti Gear4music Limited (ktorá bude plniť objednávky prijaté a spracované spoločnosťou Gear4music Europe Limited).
Gear4music Spoločnosť Europe Limited má sídlo v Írsku.
Všetky objednávky sa plnia podľa nasledujúcich podmienok, ktoré tvoria súčasť kúpnej zmluvy a riadia sa ňou. Prevzatie tovaru zákazníkom sa považuje za súhlas s týmito predajnými podmienkami, pokiaľ zákazník neoznámi túto skutočnosť predávajúcemu písomne do 15 dní od doručenia tohto listu alebo dodávky tovaru. Akákoľvek podmienka, ktorú chce zákazník zaviesť, či už v dokumente alebo inak, ktorá je v rozpore s týmito podmienkami alebo ich dopĺňa, nebude akceptovaná. Žiadny zástupca alebo reprezentant predávajúceho nie je oprávnený meniť tieto podmienky.
PLATOBNÉ PODMIENKY
V prípade objednávok zadaných pomocou kreditnej alebo debetnej karty bude suma z platobnej karty stiahnutá po potvrdení objednávky. Predajca si vyhradzuje právo odmietnuť platbu kreditnou alebo debetnou kartou. Ak platba kartou nie je možná alebo nie je akceptovaná, odporúča sa priamy bankový prevod. Predajca prijíma objednávky na 30-dňové úverové podmienky len od uznaných vzdelávacích inštitúcií a vládnych úradov. Tovar zostáva majetkom predajcu až do úplného zaplatenia a predajca si vyhradzuje právo neodoslať tovar, kým nedostane zúčtované finančné prostriedky.
ODOSIELANIE OBJEDNÁVOK
Predajca nie je viazaný kúpnou zmluvou, kým zákazník nedostane tovar. Ako je uvedené na stránke produktu, dátumy dodania sú uvedené len ako odhad - predajca vynaloží maximálne úsilie na dodržanie uvedeného dátumu dodania. Mnohé výrobky má predajca na sklade, ale v niektorých prípadoch je uvedený dátum odhadom času, ktorý bude potrebný na objednanie tovaru od výrobcu a jeho dodanie zákazníkovi. Predajca si vyhradzuje právo na čiastočné odoslanie objednávky, ale za doručenie celej objednávky nebude účtovať viac, ako je celková inzerovaná cena za doručenie.
TOVAR POŠKODENÝ PRI PREPRAVE
- Akýkoľvek tovar, ktorý zákazník obdržal a ktorý bol poškodený počas prepravy, musí čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od obdržania tovaru, nahlásiť predávajúcemu.
- Predajca prevezme od zákazníka poškodený tovar a čo najrýchlejšie mu na vlastné náklady dodá náhradný tovar.
- Predávajúci preberá zodpovednosť za stav tovaru až do jeho doručenia Zákazníkovi, takže za akékoľvek poškodenie alebo rozbitie tovaru počas cesty zodpovedá Predávajúci, ale ak sa niečo stane po jeho doručení Zákazníkovi, na vyhradenom mieste Zákazníka alebo u Zákazníkom určeného suseda, je to na zodpovednosť Zákazníka a Predávajúci nemôže prevziať žiadnu zodpovednosť za škody.
- Predajca nepreberá žiadnu zodpovednosť za tovar poškodený počas prepravy, ak zákazník nahlási poškodenie po viac ako 14 dňoch od prevzatia tovaru.
- Predajca uhradí primerané náklady na vrátenie tovaru v prípade, že zákazník bude schopný poskytnúť nezávislý dôkaz o tom, že za poškodenie môže predajca alebo ním poverený kuriér.
- Ak sa napriek vhodnému a zabezpečenému obalu poškodí vrátený tovar zákazníka počas prepravy od zákazníka k predajcovi, predajca prevezme zodpovednosť, ak prevzatie a doručenie zabezpečil a umožnil predajca.
- Ak Zákazník zabezpečil zaslanie tovaru späť Predajcovi na vlastné náklady, Predajca nenesie žiadnu zodpovednosť a Zákazník sa bude musieť obrátiť na svoju kuriérsku spoločnosť s požiadavkou na prípadnú náhradu straty vrátenia peňazí alebo sa spoľahnúť na ním zvolené poistenie prepravy.
DORUČENIE NESPRÁVNEHO TOVARU
- Každý tovar, ktorý Zákazník obdrží a ktorý považuje za nesprávne dodaný tovar, musí čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru, oznámiť Predávajúcemu.
- Predajca prevezme nesprávny tovar od Zákazníka a čo najrýchlejšie mu dodá náhradný tovar na vlastné náklady.
- Zákazník je povinný vrátiť nesprávny tovar alebo akýkoľvek tovar, ktorý bol omylom dodaný Zákazníkovi Predajcom bez objednávky alebo platby.
- Ak ho Zákazník nevráti, Predajca bude Zákazníkovi účtovať plnú cenu tovaru.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ALEBO ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Nasledujúce ustanovenia, vrátane 30-dňovej záruky vrátenia peňazí poskytovanej predajcom, sa vzťahujú iba na spotrebiteľov, čo zahŕňa jednotlivcov a uznávané vzdelávacie inštitúcie. Na obchodných zákazníkov sa nevzťahujú, pokiaľ nie je výslovne písomne dohodnuté inak..
- Zákazník má právo zrušiť objednávku na tovar zakúpený na webovej stránke predajcu alebo zadanú telefonicky alebo e-mailom najneskôr do 30 dní od doručenia a 14 dní od doručenia v prípade použitého tovaru. V prípade akéhokoľvek zrušenia objednávky v rámci zákonných práv zákazníka alebo v rámci Záruky vrátenia peňazí predajcu je zákazník zodpovedný za vrátenie tovaru predajcovi na vlastné náklady.
- Objednávky je možné zrušiť listom, e-mailom alebo telefonicky.
- Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa, keď zákazník oznámil predajcovi zrušenie objednávky.
- Existujú však určité obmedzenia týkajúce sa výrobkov, ktoré je možné zrušiť po dodaní, a to nasledovné:
- Softvér, CD a DVD, ktoré sú použité, nezapečatené a/alebo registrované u výrobcu na meno zákazníka;
- Výrobky, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s nosom, ušami alebo ústami, ako sú napríklad slúchadlá do uší alebo dychové nástroje, ktoré sa bežne predávajú zapečatené v obchode a z hygienických dôvodov ich nemožno testovať;
- položky, ktoré boli po dodaní zmiešané/inštalované neoddeliteľne s inými položkami alebo boli akýmkoľvek spôsobom upravené.
- Zákazníkovi odporúčame, aby výrobky starostlivo rozbalil, všetky obaly uschoval, tovar skontroloval a v prípade, že tovar nechce, vložil ho späť do škatule na bezpečné vrátenie.
- Predajca môže zrušiť akúkoľvek objednávku zadanú zákazníkom až do prijatia tovaru zákazníkom, ak predajca už nie je schopný dodať tovar, došlo k výraznej zmene ceny tovaru, predajca má podozrenie, že transakcia je podvodná, alebo ak sa predajca domnieva, že zákazník zneužíva jeho pravidlá vrátenia tovaru. Ak predajca zruší objednávku, všetky peniaze zaplatené zákazníkom budú vrátené v plnej výške do 10 dní.
VRÁTENIE TOVARU ZÁKAZNÍKOM:
Ustanovenia v tejto časti sa vzťahujú iba na spotrebiteľov, vrátane uznávaných vzdelávacích inštitúcií.
Obchodní zákazníci nemajú nárok na vrátenie tovaru, pokiaľ s tým predajca písomne nesúhlasí alebo pokiaľ tovar nie je vadný.
Nové výrobky:
- Výrobky je možné vrátiť za plnú náhradu do 30 dní od doručenia.
- Za predpokladu, že zákazník informuje predajcu do 30 dní od doručenia zákazníkovi, predajca vráti štandardné náklady na doručenie.
Použité výrobky:
- Výrobky je možné vrátiť do 14 dní od doručenia.
- Za predpokladu, že zákazník informuje predajcu do 14 dní od doručenia tovaru zákazníkovi, predajca vráti štandardné náklady na doručenie.
Všetky výrobky:
- Ak zákazník zruší objednávku v súlade so svojimi zákonnými právami alebo chce vrátiť tovar v rámci záruky vrátenia peňazí predajcu, je zákazník zodpovedný za vrátenie tovaru predajcovi. Za žiadosti o vrátenie kuriérom v prípade zrušených objednávok sa účtuje poplatok, ktorého výška závisí od veľkosti a hmotnosti položky.
- Ak Predajca prijme tovar, ktorému nebola venovaná primeraná starostlivosť, Predajca zníži Zákazníkovi sumu vrátenia peňazí o sumu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru.
- Na niektoré položky sa vzťahuje záruka vrátenia peňazí len vtedy, ak sú Predajcovi vrátené nepoužité a zapečatené v pôvodnom obale a v prípade softvéru aj neregistrované. Medzi tieto položky patria:
- Softvér
- CD a DVD
- slúchadlá do uší a monitory do uší
- Štuple do uší a ochrana sluchu
- Náustky, tŕstia atď. pre drevené a dychové nástroje
- Výrobky na starostlivosť o ústa a pery
- Za všetky vrátené drevené dychové a plechové nástroje sa platí poplatok 5 GBP za dezinfekciu, ak sa nevrátia nepoužité a s neporušenou hygienickou pečaťou.
- Ak zákazník vracia inteligentné alebo pripojené zariadenie, odporúčame mu, aby sa uistil, že zariadenie odpojil od svojej domácej alebo firemnej siete a vymazal alebo "odpojil" svoje osobné účty, napríklad Google, Spotify alebo Amazon Alexa. Ak má zariadenie funkciu ukladania údajov, všetky súkromné údaje musia byť pred vrátením položky predajcovi vymazané. Predávajúci sa bude snažiť obnoviť továrenské nastavenia všetkých takýchto zariadení, ale predávajúci to nezaručuje a nenesie žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené zneužitím treťou stranou.
CHYBNÝ TOVAR V RÁMCI ŠTANDARDNEJ ZÁRUKY:
Nové výrobky:
- Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne 3-ročná záruka, ak nie je uvedené inak.
- Na všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, predajca zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
- Ak výrobok nie je možné opraviť do 60 dní, potom bude vydaný náhradný výrobok, ktorý nebude starší a nebude v horšom stave ako pôvodný výrobok vrátený zákazníkom.
- Ak sa výrobok stane chybným počas záručnej doby, ale po 180 dňoch od dátumu dodania, potom platia rovnaké podmienky ako vyššie, ale od zákazníka sa očakáva, že zaplatí všetky primerané kroky na preukázanie výrobnej chyby a náklady na vrátenie výrobku predajcovi.
- Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 30 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.
Takmer nové a ex-demo výrobky:
- Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne 1-ročná záruka, ak nie je uvedené inak.
- Na všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, predajca zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
- Ak výrobok nie je možné opraviť do 60 dní, potom bude vydaný náhradný výrobok, ktorý nebude starší a nebude v horšom stave ako pôvodný výrobok vrátený zákazníkom.
- Ak sa výrobok stane chybným počas záručnej doby, ale po 180 dňoch od dátumu dodania, potom platia rovnaké podmienky ako vyššie, ale od zákazníka sa očakáva, že zaplatí všetky primerané kroky na preukázanie výrobnej chyby a náklady na vrátenie výrobku predajcovi.
- Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 30 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.
Použité výrobky:
- Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne jednoročná záruka, ak nie je uvedené inak.
- Na všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, predajca zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
- Ak výrobok nie je možné opraviť počas trvania záruky, budú mu vrátené peniaze.
- Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 14 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.
Všetky výrobky:
- Táto záruka sa nevzťahuje na výrobky, ktoré sa stali chybnými v dôsledku nesprávneho používania, náhodného poškodenia alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, než je výrobná chyba.
- Ak sa pri vrátení výrobku predajcovi zistí, že výrobok nemá chybu a že už uplynula 30-dňová lehota záruky vrátenia peňazí, predajca vráti výrobok zákazníkovi za malý poplatok.
- Predajca odporúča, aby si zákazník svoj tovar poistil.
ZODPOVEDNOSŤ:
- Predajca za žiadnych okolností nezodpovedá za stratu obchodu alebo príjmu.
- Hoci predávajúci vynakladá maximálne úsilie na to, aby dodaný tovar v každom ohľade zodpovedal poskytnutej špecifikácii alebo opisu, predávajúci nezodpovedá za drobné odchýlky v špecifikácii a žiadna takáto drobná odchýlka nemôže byť predmetom nárokov voči predávajúcemu.
- Predajca vynaloží všetku primeranú starostlivosť, pokiaľ je to v jeho možnostiach, aby údaje o objednávke a platbe zákazníka boli bezpečné, ale ak nedošlo k nedbanlivosti zo strany predajcu, predajca nemôže niesť zodpovednosť za akúkoľvek škodu, ktorú môže zákazník utrpieť, ak tretia strana získa neoprávnený prístup k akýmkoľvek údajom, ktoré zákazník poskytne pri prístupe na webové stránky predajcu alebo pri objednávaní z nich.
Ak je zákazník obchodný zákazník, predajca vylučuje zodpovednosť v maximálnom rozsahu povolenom zákonom, vrátane akejkoľvek nepriamej alebo následnej škody, straty zisku, podnikania, zmlúv, príjmov alebo očakávaných úspor
SŤAŽNOSTI ZÁKAZNÍKOV
V prípade, že zákazník potrebuje podať sťažnosť, mal by najprv zavolať alebo vytvoriť nový lístok, ktorý je prístupný prostredníctvom odkazu "Kontaktujte nás" na našej domovskej stránke. V mnohých prípadoch sťažnosť najlepšie vyrieši osoba zodpovedná za daný problém. Ak sťažnosť prijala táto osoba, môže byť schopná ju rýchlo vyriešiť a urobí tak, ak je to možné a vhodné.
Bez ohľadu na to, či bola sťažnosť vyriešená alebo nie, informácie o sťažnosti budú do jedného týždňa odovzdané manažérovi služieb zákazníkom. Po prijatí sťažnosti ju manažér služieb zákazníkom zaznamená do denníka sťažností. V prípade, že ešte nebola vyriešená, poverí príslušnú osobu, aby ju prešetrila a prijala príslušné opatrenia. Ak sa sťažnosť týka konkrétnej osoby, mala by byť informovaná a mala by dostať primeranú príležitosť reagovať. Osoba, ktorá sťažnosť vybavuje, by ju mala potvrdiť do 3 pracovných dní.
V potvrdení by malo byť uvedené, kto sa sťažnosťou zaoberá a kedy môže sťažujúca sa osoba očakávať odpoveď. V ideálnom prípade by sťažovatelia mali dostať konečnú odpoveď do 2 týždňov. Ak to nie je možné, pretože napríklad vyšetrovanie nebolo úplne ukončené, mala by sa zaslať správa o pokroku s uvedením termínu, kedy bude poskytnutá úplná odpoveď. Bez ohľadu na to, či je sťažnosť opodstatnená alebo nie, v odpovedi sťažovateľovi by sa mali opísať opatrenia prijaté na prešetrenie sťažnosti, závery prešetrovania a všetky opatrenia prijaté v dôsledku sťažnosti. Ak sa sťažovateľ domnieva, že problém nebol uspokojivo vyriešený v prvej fáze, môže požiadať o preskúmanie sťažnosti na úrovni rady. V tejto fáze bude sťažnosť postúpená predstavenstvu. Žiadosť o preskúmanie na úrovni predstavenstva by mala byť potvrdená do týždňa od jej prijatia. V potvrdení by malo byť uvedené, kto sa bude prípadom zaoberať a kedy môže sťažovateľ očakávať odpoveď.
PODMIENKY ROZŠÍRENEJ ZÁRUKY:
Tieto podmienky menia a dopĺňajú štandardné podmienky pre konkrétnu položku v prípade, že si zákazník k danej položke zakúpil predĺženú záruku, a nahrádzajú príslušné ustanovenia štandardných podmienok. Ak v týchto podmienkach nie je uvedená iná podmienka, zostávajú v platnosti štandardné ustanovenia.
CHYBNÝ TOVAR V RÁMCI PREDĹŽENEJ ZÁRUKY:
- Ak sa výrobok stane chybným v dôsledku výrobnej chyby počas dvojročnej lehoty, predávajúci zabezpečí jeho bezplatné vrátenie.
- Po uplynutí dvoch rokov je zákazník zodpovedný za náklady na vrátenie tovaru predajcovi a náklady na doručenie tovaru späť zákazníkovi.
- Predajca uhradí primerané náklady na vrátenie, ak zákazník dokáže nezávisle preukázať, že za chybu môže predajca alebo výrobca.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ALEBO ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY:
- V súlade s vylúčením záruky, ako je podrobne uvedené v tomto dokumente, je možné výrobky vrátiť v plnej výške v lehote stanovenej od doručenia.
- Namiesto štandardnej 30-dňovej záruky vrátenia peňazí predajcu je k dispozícii až 180 dní (presný počet dní je uvedený na stránke výrobku). Táto možnosť je podmienená nasledujúcimi podmienkami:
V prípade žiadosti o vrátenie tovaru podanej do 30 dní od doručenia:- Zákazník musí zaslať výrobky späť predajcovi, prípadne môže predajca zabezpečiť ich vyzdvihnutie za poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti položky.
- Všetky štandardné poplatky za doručenie uplatnené na objednávku zákazníka budú vrátené.
- Náklady na predĺženú záruku budú vrátené.
V prípade žiadosti o vrátenie tovaru podanej po 30 dňoch od doručenia:- V prípade uplatnenia záruky vrátenia peňazí po 30 dňoch od dodania, ale do 180 dní od dodania, musí zákazník zaslať výrobky späť predajcovi, prípadne môže predajca zabezpečiť odvoz za poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti položky.
- Náklady na doručenie pôvodnej objednávky sa nevracajú.
- Poplatok za predĺženú záruku, ktorý zákazník pôvodne zaplatil, sa nevracia.
NÁKLADY NA PREDĹŽENÚ ZÁRUKU
- Pre Zákazníkov v niektorých odľahlých alebo vzdialených oblastiach môže byť cena predĺženej záruky mierne vyššia z dôvodu možných vyšších nákladov na dopravu pri zbere a opätovnom doručení.
- Túto cenu si Zákazník bude môcť pozrieť pri zadávaní údajov o svojej adrese počas objednávky.
PODMIENKY VRÁTENIA PEŇAZÍ:
Ak zákazník nevyužil záruku po uplynutí záručnej doby, môže do jedného mesiaca od dátumu skončenia záruky napísať predajcovi kópiu záručného listu a originál nákupnej faktúry a predajca vám zašle šek na 50 % pôvodnej ceny záruky.
PREVOD ZÁRUKY:
- Ak zákazník prevedie vlastníctvo tovaru so zárukou, musí predajcovi do 30 dní od predaja tovaru oznámiť e-mailom údaje nového vlastníka vrátane mena, adresy, e-mailovej adresy a telefónneho čísla.
- Ak tak neurobí, záruka stráca platnosť a nový majiteľ nemôže uplatniť žiadne nároky.
- Vrátenie peňazí po uplynutí záručnej doby nie je pri prevode záruky platné.
POŽIČANÉ ZARIADENIE:
- Ak výrobky, na ktoré sa vzťahujú podmienky tejto záruky, nie sú opravené do 30 dní od prijatia tovaru na Gear4music, zákazník môže požiadať o bezplatné zapožičanie zariadenia.
- Zapožičaná položka nie je určená ako priama náhrada a nemusí mať rovnakú cenu ani rovnaké vlastnosti ako pôvodný výrobok, ale musí mať podobnú funkčnosť. (napr. ak sa vám pokazí digitálny klavír, môžeme vám požičať akýkoľvek iný typ digitálneho klavíra, kým nebude váš výrobok opravený alebo kým sa nedohodneme na náhradnom modeli alebo vrátení peňazí, ako je uvedené v týchto zásadách).
- Zapožičané predmety zostávajú vždy majetkom Gear4music, ale musia byť poistené proti krádeži a poškodeniu zákazníkom.
NÁHRADNÉ VÝROBKY:
- Ak nie je možné výrobok opraviť do 60 dní, bude dodaný ekvivalentný náhradný výrobok s podobnou funkčnosťou.
- Náhradné položky nemusia byť nevyhnutne nové, ale budú plne funkčné a nebudú staršie ako položka, ktorú nahrádzajú.
- Náhradné výrobky nebudú drahšie ako výrobok, ktorý nahrádzajú.
- Vhodnosť náhradných výrobkov sa prerokuje so zákazníkom, ale konečné rozhodnutie o ich vhodnosti prijme Gear4music.
- Akákoľvek oprava alebo výmena chybného výrobku neobnoví ani nepredĺži túto záruku po uplynutí pôvodného dátumu platnosti záruky.
ZĽAVA NA HOTOVOSŤ:
V prípade úspešnej reklamácie, ak nie je možné dodať vhodný náhradný výrobok, ako je uvedené vyššie, alebo ak sa navrhovaný náhradný výrobok výrazne líši od pôvodného výrobku a nie je pre zákazníka prijateľný, bude zákazníkovi po uplatnení amortizácie ponúknutá náhrada v hotovosti na základe nasledujúceho percenta pôvodnej kúpnej ceny:
1. rok: 2. rok: 100 %, 2: 3. rok: 70 %, 3: 45 %, 4: 5: 15%.
Maloobchodná cena predĺženej záruky sa nevracia.
Položky, ktoré sú vymenené alebo na ktoré bola vyplatená zľava v hotovosti, sa stávajú majetkom Gear4music.
ZRUŠENIE POISTNEJ ZMLUVY:
Poistenie je možné kedykoľvek zrušiť a na základe zostávajúceho času poistenia bude poskytnutá pomerná zľava. Poistku však nemožno zrušiť, ak už bola uplatnená poistná udalosť.
VÝLUKY ZO ZÁRUKY:
Táto záruka je určená na krytie vady výrobcu. Ak výrobok zlyhá z akéhokoľvek dôvodu, ktorý nie je spôsobený chybou výrobcu, vrátane niektorého z nasledujúcich dôvodov, táto záruka neplatí:
- Zneužitie alebo nesprávne zaobchádzanie
- Výrobok sa používa na niečo, na čo nebol určený (nesprávne použitie)
- Opotrebenie nad rámec konštrukčných zámerov výrobku
- Nepriaznivé podmienky prostredia
- Výrobok bol pozmenený alebo upravený
- Porucha bola spôsobená použitím príslušenstva alebo doplnkových dielov, ktoré nie sú výslovne certifikované výrobcom výrobku
- bol použitý nevhodný zdroj napájania alebo batéria
- Nevhodná starostlivosť a údržba
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Podľa najnovších právnych predpisov sme povinní vás upozorniť, že pri kúpe tovaru si nemusíte zakúpiť predĺženú záruku. Máte právo nakupovať a my vám to aktívne odporúčame. Túto záruku poskytujeme ako dodatočnú službu našim zákazníkom a naozaj si myslíme, že stojí za tú malú sumu peňazí, ktorú stojí.
Táto záruka je exkluzívnou ponukou a je prevádzkovaná a finančne podporovaná spoločnosťou Gear4music Limited. Na túto záruku sa nevzťahuje kompenzačný program pre finančné služby a finančné prostriedky nie sú vyčlenené spoločnosťou Gear4music Limited. Táto záruka nie je poistením a odporúčame vám, aby ste si svoj tovar poistili aj proti krádeži a poškodeniu.
Pri kúpe výrobku ste chránení právnymi predpismi, ako je zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015 (v platnom znení). Ak výrobok pri predaji nemá vyhovujúcu kvalitu alebo nie je vhodný na daný účel, máte právo požadovať opravu alebo výmenu až po dobu 6 rokov (5 rokov v Škótsku). Počas prvých 6 mesiacov musí predajca preukázať, že tovar, ktorý ste si kúpili, spĺňal potrebné normy. Po uplynutí prvých 6 mesiacov je na vás, aby ste dokázali, že výrobok bol pri dodaní chybný: môže to znamenať, že budete musieť začať súdne konanie. Ďalšie informácie o právach spotrebiteľa získate od miestneho úradu pre obchodné normy. Ďalšie usmernenia týkajúce sa predpisov o ochrane spotrebiteľa pred nekalým obchodovaním z roku 2008 nájdete tu.
Zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015 sa na vás vzťahuje za veľmi špecifických okolností, ak sa vaše zariadenie po kúpe pokazí. Naša predĺžená záruka poskytuje oveľa komplexnejšie krytie. Táto záruka odstráni stres a problémy s reklamáciou po uplynutí štandardnej záručnej doby výrobcu.
PREDAJ NA GEAR4MUSIC
V tejto zmluve sa pojmy "My/Naše" používajú na označenie spoločnosti Gear4music Limited a "Vy/Váš" na označenie Vás ako predávajúceho, ktorý predáva tovar (ďalej len "tovar") spoločnosti Gear4music Limited.
Hodnotenie výrobkov z druhej ruky
- Odhadované ocenenie Vášho predmetu Vám bude poskytnuté po vyplnení na internete formulára na ocenenie. Tento odhad sa zobrazí na obrazovke a bude Vám zaslaný e-mailom. Vyhradzujeme si právo nevystaviť odhad, ak si to želáme. Odhadované ocenenie je len odhad (nie ponuka) a môže sa zmeniť, ak zistíme, že stav/typ/kompletnosť Vášho predmetu je iný, ako ste ho opísali.
- Ak si želáte pokračovať v predaji Vášho predmetu Nám po prijatí odhadovaného ocenenia, mali by ste nám Váš predmet zaslať, pozri časť "Preprava použitých výrobkov na Gear4music" nižšie. Váš predmet bude po prijatí v Našom sklade preskúmaný a ocenený a My máme právo prehodnotiť hodnotu Vášho predmetu v súlade s odsekmi 3 a 4 nižšie, na základe čoho sa určí ponuka na ocenenie, o ktorej sa nebude môcť rokovať.
- Ak sa Naše ocenenie rovná alebo prevyšuje Naše pôvodné odhadované ocenenie, automaticky Vám túto sumu buď vyplatíme na Váš účet, alebo Vám podľa dohody poskytneme kredit na účet. Upozorňujeme, že keď ste si zvolili spôsob platby, nemôžeme ho zmeniť.
- Ak je naše konečné ocenenie nižšie ako naše pôvodné odhadované ocenenie, oznámime vám to e-mailom a budeme vás informovať o zníženom ocenení vašej položky. Najčastejšími dôvodmi zníženia odhadovaného ocenenia sú:
- položka bola nesprávne popísaná alebo je falzifikátom;
- položka je nekompletná alebo nemá všetky časti potrebné na bežnú prevádzku;
- položka nebola riadne alebo bezpečne zabalená, takže sa poškodila pri preprave k nám; alebo
- predmet je rozbitý alebo je v zlom stave alebo v stave, ktorý nebol uvedený alebo zrejmý v čase odhadovaného ocenenia.
- Ak od vás v rámci Lehoty na prijatie dostaneme e-mailovú správu, že odmietate znížené ocenenie, vrátime vám váš predmet na adresu, ktorú ste už uviedli, a to na vaše náklady. Náklady na vrátenie musíte uhradiť v čase, keď odmietnete znížené ocenenie. Ak v lehote na prijatie nedostaneme odpoveď na našu ponuku zníženého ocenenia alebo ak po odmietnutí zníženého ocenenia nezaplatíte náklady na vrátenie, Váš predmet môže byť zlikvidovaný podľa nášho uváženia po uplynutí 30 dní odo dňa, keď sme Vám to písomne oznámili (ďalej len "oznámenie o prevzatí/likvidácii").
- Ak sa po našom posúdení znížené ocenenie neuskutoční a Vaša položka sa považuje/nezohľadňuje ako neprijateľná, oznámime Vám to e-mailom a zariadime vrátenie Vašej položky na Vaše náklady. Predmety budú zadržané po dobu 30 dní na zaplatenie poplatkov za vrátenie. Ak nedostaneme odpoveď na túto komunikáciu alebo ak neuhradíte poplatky za vrátenie, Váš predmet môže byť zlikvidovaný podľa nášho uváženia po uplynutí 30 dní odo dňa, keď sme Vás o tom písomne informovali prostredníctvom oznámenia o prevzatí/likvidácii.
- Musíte priložiť všetko príslušenstvo potrebné na normálnu prevádzku Vášho predmetu, čo zahŕňa okrem iného napájacie jednotky, adaptéry, káble, konvertory a stojany. V prípade nekompletných položiek Vás budeme informovať e-mailom a môžeme Vás požiadať, aby ste nám takéto príslušenstvo zaslali do 30 dní, znížiť odhadovanú hodnotu s ohľadom na chýbajúce príslušenstvo alebo odmietnuť kúpu Vašej položky (položiek). Akékoľvek nekompletné položky vám môžeme vrátiť na vaše náklady. Ak nám požadované príslušenstvo nebude doručené do 30 dní od oznámenia, v ktorom sme oň požiadali, Váš predmet môže byť zlikvidovaný podľa nášho uváženia po uplynutí 30 dní odo dňa, keď sme Vás o tom písomne informovali prostredníctvom oznámenia o prevzatí/likvidácii.
- Ak sa výslovne rozhodnete pre vyzdvihnutie Vášho predmetu po oznámení o zbere/likvidácii, dohodneme s Vami časové okno a dátum vyzdvihnutia a poskytneme Vám adresu na vyzdvihnutie. Naša zodpovednosť za predmet zaniká v okamihu vyzdvihnutia na dohodnutom mieste vyzdvihnutia. Ak si predmet nevyzdvihnete v dohodnutom čase, termíne a na dohodnutom mieste, budeme vás o tom informovať e-mailom a zabezpečíme vrátenie vášho predmetu na vaše náklady, ako je uvedené v odseku 6 vyššie.
- Nenesieme zodpovednosť za žiadnu stratu alebo škodu, ktorá Vám môže vzniknúť v dôsledku toho, že sme zlikvidovali alebo predali Vaše predmety podľa odsekov 5, 6 a 7, za predpokladu, že sme dodržali vyššie uvedený postup a že sme v súvislosti s takouto likvidáciou alebo predajom nekonali z nedbanlivosti.
Preprava použitých výrobkov do Gear4music
- Nesmiete nám posielať žiadne predmety, ktoré nevlastníte alebo ktoré sú predmetom splátkového predaja alebo iných dohôd o výpožičke. Predmety nám môžete zaslať buď prostredníctvom Našej kuriérskej služby, alebo akýmkoľvek sledovaným spôsobom doručenia podľa Vášho výberu. Je Vašou povinnosťou získať potvrdenie od prepravcu a uschovať si ho na účely sledovania a poistenia.
- Položky zaslané Nám na ocenenie zostávajú na Vaše riziko až do ich prijatia Nami, pokiaľ nie sú zaslané prostredníctvom Našej kuriérskej služby. Prevzatie zásielky prepravcom neznamená, že sme potvrdili prijatie Vami zaslanej položky. Prijatie Vašej položky bude potvrdené až po tom, ako sme Vašu položku prijali.
- Položky zaslané Nám prostredníctvom Našej kuriérskej služby sú po prijatí Naším kuriérom na Naše riziko. Zásielky sú poistené na maximálnu hodnotu 60 GBP. Ak potrebujete ďalšie poistenie, musíte si ho zabezpečiť sami.
- Položky ponechané na mieste vyzdvihnutia/odovzdania, ktoré sa stratia počas prepravy, nie sú na Naše riziko, pokiaľ nemôžete poštou predložiť podpísané potvrdenie, na ktorom je jasne uvedené meno osoby, ktorá Vašu zásielku prevzala, a čas, kedy ste zásielku odovzdali. Ak nemôžete predložiť platné potvrdenie od prepravcu, nemusíte mať nárok na náhradu straty alebo poškodenia Vašej zásielky (s výhradou nášho potvrdenia, že sme Vašu zásielku nedostali). Sme oprávnení vykonať vyšetrovanie, ktoré považujeme za potrebné, aby sme sa presvedčili o oprávnenosti akejkoľvek reklamácie straty alebo poškodenia Vašej zásielky.
- Ste povinní zabezpečiť, aby ste tovar bezpečne a riadne zabalili, aby ste zabránili jeho poškodeniu alebo strate počas prepravy. Mali by ste sa riadiť našimi pokynmi na balenie, ktoré sú k dispozícii na našej webovej stránke Sprievodca balením
- Pri výpočte hodnoty akejkoľvek Vami uplatnenej reklamácie nebudeme akceptovať žiadne iné ocenenie položky, ktorú si môžete nárokovať, ako Naše vlastné ocenenie a za žiadnych okolností nenesieme žiadnu zodpovednosť za akúkoľvek inú stratu, poškodenie alebo náhradu škody vyplývajúcu z využitia Našich kuriérskych služieb. O výsledku nášho vyšetrovania Vás budeme informovať e-mailom a v prípade, že Vaša reklamácia bude úspešná, bude Vám vyplatená suma až do výšky 60 GBP v súlade s vyššie uvedeným odsekom 4.
- Všetky nami prijaté položky, ktoré boli poškodené v dôsledku nevhodného balenia, môžu byť odmietnuté a vrátené na Vaše náklady. Za takýchto okolností Vás budeme informovať e-mailom a zariadime vrátenie Vášho tovaru na Vaše náklady. Tovar bude zadržaný po dobu 30 dní na zaplatenie poplatkov za vrátenie. Ak nedostaneme odpoveď na túto komunikáciu a Vy neuhradíte poplatky za vrátenie, Váš tovar môže byť zlikvidovaný podľa nášho uváženia po uplynutí 30 dní od dátumu našej komunikácie.
- Podrobnosti o tom, ako správne zabaliť Váš tovar, si môžete pozrieť počas procesu na internete hodnotenia a po vykonaní prvotného posúdenia ich môžete získať prostredníctvom e-mailu. Pokyny týkajúce sa klasifikácie stavu výrobku sú zobrazené počas procesu výmeny na Našej webovej stránke.
- Nie ste povinní tak urobiť, ale odporúčame Vám, aby ste si pred zabalením a po zabalení Vášho predmetu urobili a uchovali jeho fotografie. To môže výrazne pomôcť pri uplatňovaní reklamácií v prípade náhodného poškodenia tovaru počas prepravy alebo poškodenia v dôsledku nedostatočného balenia.
- Akékoľvek nedokumentované položky alebo príslušenstvo zaslané spolu s Vašou položkou (či už vedome alebo nie) sa považujú za zahrnuté do predaja, pokiaľ to nie je písomne špecifikované pred naším prijatím položky.
Právne
- Prijatím našej ponuky a súhlasom s predajom uvedenej položky (položiek) nám v súlade s týmito podmienkami a ak s nimi nesúhlasíte, nemali by ste nám svoju položku posielať. Ručíte za to, že ste zákonným vlastníkom predmetu, máte právo na predaj a predmet je bez akýchkoľvek záujmov alebo nárokov tretích osôb. Ak sa neskôr zistí, že predmet je odcudzený alebo nie je zbavený akýchkoľvek záujmov alebo nárokov tretích strán, oznámime Vám to e-mailom a predmet dáme do karantény. Budete mať 30 dní na to, aby ste k našej primeranej spokojnosti preukázali, že ste zákonným vlastníkom položky a že je bez akýchkoľvek záujmov alebo nárokov tretích strán. Za týchto okolností nenesieme žiadnu zodpovednosť za odmietnutie Vášho predmetu alebo za to, že Vám predmet nevrátime.
- V prípade, že je predmet odcudzený alebo nie je zbavený akéhokoľvek záujmu alebo nároku tretej strany, vyhradzujeme si právo uplatniť voči vám právne prostriedky nápravy (občianskoprávne aj trestnoprávne). V prípade, že sa preukáže, že tovar bol odcudzený alebo falšovaný, odškodníte Nás za akýkoľvek občianskoprávny nárok na náhradu škody
- Naformátujeme všetky pamäťové zariadenia, pri ktorých sa Naše ocenenie zhoduje s Naším pôvodným odhadovaným ocenením.
- Ste zodpovední za odstránenie akéhokoľvek používateľského obsahu alebo osobných údajov z Vašich položiek pred ich odoslaním Nám na ocenenie. Beriete na vedomie, že tieto údaje odstránime, ak bude Naše ocenenie akceptované alebo považované za akceptované v súlade s vyššie uvedeným postupom.
- Nezodpovedáme a nenesieme voči Vám žiadnu zodpovednosť za stratu akýchkoľvek údajov alebo obsahu, ktoré ste neodstránili a ktoré boli odstránené z akejkoľvek položky podľa odseku 4 vyššie.
Podmienky pre 100-ročnú záruku
Gear4music Spoločnosť Ltd. zaručuje, že vami zakúpený kábel "Studiospares Pro" bude bez vád materiálu a spracovania po dobu, kým ho bude vlastniť pôvodný maloobchodný kupujúci, za podmienok uvedených v tomto dokumente (ďalej len "záruka").
Pravidlá opráv: Gear4music Spoločnosť Ltd. sa zaväzuje opravovať výrobky, na ktoré sa vzťahuje záruka, namiesto ich výmeny, kedykoľvek je to možné, s cieľom minimalizovať vplyv na životné prostredie a znížiť množstvo odpadu. Upozorňujeme však, že čas potrebný na opravu sa môže líšiť v závislosti od faktorov, ako je rozsah poškodenia a dostupnosť náhradných dielov. Aj keď sa snažíme proces opravy urýchliť, nemôžeme zaručiť konkrétny čas realizácie.
Výnimky:
Naša 100-ročná záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené nesprávnym používaním, zanedbaním, neautorizovanými úpravami, environmentálnymi faktormi, ako je oxidácia alebo prírodné katastrofy, ani na fyzické poškodenie spôsobené nesprávnou manipuláciou, prepravou alebo nehodami. Dbajte na to, aby ste výrobok používali a udržiavali v súlade s pokynmi výrobcu, aby ste predišli strate záruky.
Nákupy od tretích strán:
Na výrobky zakúpené prostredníctvom predajcov tretích strán, ktorí nie sú prepojení so spoločnosťou Gear4music Ltd., alebo na internetových aukčných stránkach sa naša 100-ročná záruka nevzťahuje. Aby sa zákazníci mohli kvalifikovať na záručné krytie, musia nakupovať priamo od Gear4music.
Zodpovednosť zákazníka:
Zákazník je zodpovedný za poskytnutie presných a úplných informácií počas procesu registrácie záruky. Gear4music si vyhradzuje právo odmietnuť záručné nároky, ktoré sú neúplné, nepresné alebo predložené po stanovenom termíne.
Kontaktovanie zákazníckeho servisu:
V prípade otázok týkajúcich sa záručného krytia, opravárenských služieb alebo akýchkoľvek iných problémov súvisiacich s vaším nákupom kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom chatu live na našej webovej stránke www.gear4music.com/contact-us alebo nám zavolajte na číslo 02/33527841. Naši špecializovaní pracovníci podpory sú vám k dispozícii, aby vám rýchlo a profesionálne pomohli.
Doklad o kúpe:
Doklad o kúpe vo forme predajného dokladu je potrebné uschovať, pretože je potrebný pre záručné krytie. Ak takýto doklad o kúpe nepredložíte, táto záruka stráca platnosť.
Vyhlásenie o zodpovednosti:
Spoločnosť Gear4music Ltd. nepreberá žiadnu zodpovednosť za škody na majetku spôsobené poruchou svojho výrobku, ani za stratu príjmu, spokojnosť alebo škody vyplývajúce zo straty používania výrobku v dôsledku porúch alebo nedostupnosti počas servisu. registráciou 100-ročnej záruky zákazníci potvrdzujú a súhlasia s dodržiavaním podmienok uvedených v tomto dokumente. Gear4music Spoločnosť Ltd. si vyhradzuje právo upraviť alebo aktualizovať tieto podmienky podľa vlastného uváženia. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa vášho nákupu alebo záruky sa na nás obráťte na adrese [email protected], prostredníctvom chatu live na našej webovej stránke www.gear4music.com/contact-us alebo nám zavolajte na číslo 02/33527841.
UPOZORNENIE PRE ZÁKAZNÍKOV
Pokračovaním v nákupe zákazníci berú na vedomie svoje začlenenie a príslušné práva alebo obmedzenia vyplývajúce z týchto Obchodných podmienok. Ak si nie ste istí svojím začlenením alebo právami, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis pre objasnenie pred zadaním objednávky.