GEAR4MUSIC PODMIENKY A USTANOVENIA

Aktualizované 29. septembra 2023

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV A POUŽÍVANIA SÚBOROV COOKIE

Naše úplné zásady ochrany osobných údajov a používania súborov cookie si môžete pozrieť tu.

 

PODMIENKY A USTANOVENIA

Žiadne vyhlásenie alebo podmienka predaja uvedená v týchto ustanoveniach neovplyvňuje ani neobmedzuje vaše zákonné práva definované v smernici EÚ o právach spotrebiteľov, v zákone o právach spotrebiteľov z roku 2015 alebo v nariadení o spotrebiteľských zmluvách (informácie, zrušenie a dodatočné poplatky) z roku 2013.

Všetky objednávky na tovar spracúva spoločnosť Gear4music Limited okrem prípadov, keď sa platba uskutočňuje kreditnou alebo debetnou kartou, ktoré spracúva spoločnosť Gear4Music Europe Limited, dcérska spoločnosť v úplnom vlastníctve spoločnosti Gear4music Limited (ktorá bude plniť objednávky prijaté a spracované spoločnosťou Gear4music Europe Limited).

Spoločnosť Gear4music Europe Limited má sídlo v Írsku.

Všetky objednávky sa vybavujú podľa nasledujúcich podmienok, ktoré tvoria súčasť kúpnej zmluvy a upravujú ju. Prevzatie tovaru zákazníkom sa považuje za vyjadrenie súhlasu s týmito podmienkami predaja, pokiaľ zákazník neoznámi opačnú skutočnosť predávajúcemu písomne do 15 dní od doručenia tohto listu alebo od doručenia tovaru. Akákoľvek podmienka, ktorú chce zákazník zaviesť, či už v dokumente alebo inak, ktorá je v rozpore s týmito podmienkami alebo ich dopĺňa, nebude akceptovaná. Žiadny zástupca alebo predstaviteľ predávajúceho nie je oprávnený meniť tieto podmienky.

PLATOBNÉ PODMIENKY

V prípade objednávok zadaných pomocou kreditnej alebo debetnej karty bude suma z platobnej karty stiahnutá po potvrdení objednávky. Predajca si vyhradzuje právo odmietnuť platbu kreditnou alebo debetnou kartou. Ak platba kartou nie je možná alebo nie je akceptovaná, odporúča sa priamy bankový prevod. Predajca prijíma objednávky na 30-dňové úverové podmienky len od uznaných vzdelávacích inštitúcií a vládnych úradov. Tovar zostáva majetkom predajcu až do úplného zaplatenia a predajca si vyhradzuje právo neodoslať tovar, kým nedostane zúčtované finančné prostriedky.

ODOSIELANIE OBJEDNÁVOK

Predajca nie je viazaný kúpnou zmluvou, kým zákazník nedostane tovar. Ako je uvedené na stránke produktu, dátumy dodania sú uvedené len ako odhad - predajca vynaloží maximálne úsilie na dodržanie uvedeného dátumu dodania. Mnohé výrobky má predajca na sklade, ale v niektorých prípadoch je uvedený dátum odhadom času, ktorý bude potrebný na objednanie tovaru od výrobcu a jeho dodanie zákazníkovi. Predajca si vyhradzuje právo na čiastočné odoslanie objednávky, ale za doručenie celej objednávky nebude účtovať viac, ako je celková inzerovaná cena za doručenie.

TOVAR POŠKODENÝ PRI PREPRAVE

  1. Akýkoľvek tovar, ktorý zákazník obdržal a ktorý bol poškodený pri preprave, musí čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od obdržania tovaru, nahlásiť predajcovi.
  2. Predajca prevezme od zákazníka poškodený tovar a čo najrýchlejšie dodá náhradný tovar na vlastné náklady.
  3. Predávajúci preberá zodpovednosť za stav tovaru až do jeho doručenia Zákazníkovi, takže za akékoľvek poškodenie alebo rozbitie tovaru počas cesty zodpovedá Predávajúci, ale ak sa niečo stane po jeho doručení Zákazníkovi, na vyhradenom mieste Zákazníka alebo u Zákazníkom určeného suseda, je to zodpovednosť Zákazníka a Predávajúci nemôže prevziať žiadnu zodpovednosť za škody.
  4. Predajca nepreberá žiadnu zodpovednosť za tovar poškodený pri preprave, ak zákazník nahlási poškodenie neskôr ako 14 dní po prevzatí tovaru.
  5. Predajca uhradí primerané náklady na vrátenie tovaru v prípade, že zákazník bude schopný poskytnúť nezávislý dôkaz, že za poškodenie môže predajca alebo ním poverený kuriér.
  6. Ak sa napriek vhodnému a zabezpečenému obalu poškodí vrátený tovar zákazníka počas prepravy od zákazníka k predajcovi, predajca prevezme zodpovednosť, ak prevzatie a doručenie zabezpečil a umožnil predajca.
  7. Ak Zákazník zabezpečil zaslanie tovaru späť Predajcovi na vlastné náklady, Predajca nenesie žiadnu zodpovednosť a Zákazník sa musí obrátiť na svoju kuriérsku spoločnosť s požiadavkou na prípadnú náhradu straty vrátenia peňazí alebo sa spoľahnúť na ním zvolené poistenie prepravy.

DORUČENIE NESPRÁVNEHO TOVARU

  1. Každý tovar, ktorý Zákazník obdrží a ktorý považuje za nesprávne dodaný tovar, musí čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru, oznámiť Predávajúcemu.
  2. Predajca od Zákazníka nesprávny tovar prevezme a čo najrýchlejšie mu na vlastné náklady dodá náhradný tovar.
  3. Zákazník je povinný vrátiť nesprávny tovar alebo akýkoľvek tovar, ktorý bol omylom dodaný Zákazníkovi Predajcom bez objednávky alebo platby.
  4. Ak ho Zákazník nevráti, Predajca bude Zákazníkovi účtovať plnú cenu tovaru.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ALEBO ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

  1. Zákazník má právo zrušiť objednávku na tovar zakúpený na webovej stránke Predajcu alebo zadanú telefonicky alebo e-mailom najneskôr do 30 dní od doručenia a 14 dní od doručenia v prípade použitého tovaru. V prípade akéhokoľvek zrušenia objednávky v rámci zákonných práv zákazníka alebo v rámci Záruky vrátenia peňazí predajcu je zákazník zodpovedný za vrátenie tovaru predajcovi na vlastné náklady.
  2. Objednávky je možné zrušiť listom, e-mailom alebo telefonicky.
  3. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa, keď zákazník oznámil predajcovi zrušenie objednávky.
  4. Existujú však určité obmedzenia týkajúce sa výrobkov, ktoré je možné zrušiť po dodaní, a to nasledovné:
    • Softvér, CD a DVD, ktoré sú použité, nezapečatené a/alebo registrované u výrobcu na meno zákazníka;
    • Výrobky, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s nosom, ušami alebo ústami, ako sú napríklad slúchadlá do uší alebo dychové nástroje, ktoré sa bežne predávajú zapečatené v obchode a z hygienických dôvodov ich nemožno testovať;
    • položky, ktoré boli po dodaní zmiešané/inštalované neoddeliteľne s inými položkami alebo boli akýmkoľvek spôsobom upravené.
  5. Zákazníkovi odporúčame, aby výrobky starostlivo rozbalil, všetky obaly uschoval, tovar skontroloval a v prípade, že tovar nechce, vložil ho späť do škatule na bezpečné vrátenie.
  6. Predajca môže zrušiť akúkoľvek objednávku zadanú zákazníkom až do prevzatia tovaru zákazníkom, ak predajca už nie je schopný dodať tovar, došlo k výraznej zmene ceny tovaru alebo ak má predajca podozrenie, že transakcia je podvodná. Ak predajca zruší objednávku, všetky peniaze zaplatené zákazníkom budú vrátené v plnej výške do 10 dní.

VRÁTENIE TOVARU ZÁKAZNÍKOM:

Nové výrobky:

  1. Výrobky je možné vrátiť a získať späť plnú sumu do 30 dní od doručenia.
  2. Za predpokladu, že Zákazník informuje Predajcu do 30 dní od doručenia Zákazníkovi, Predajca vráti štandardné poplatky za doručenie.

Použité výrobky:

  1. Výrobky je možné vrátiť na základe vrátenia plnej sumy do 14 dní od doručenia.
  2. Ak o tom zákazník informuje predajcu do 14 dní od doručenia zákazníkovi, predajca vráti štandardné poplatky za doručenie.

Všetky výrobky:

  1. Ak zákazník zruší objednávku v súlade so svojimi zákonnými právami alebo chce vrátiť tovar v rámci záruky vrátenia peňazí predajcu, je zákazník zodpovedný za vrátenie tovaru predajcovi. Za žiadosti o vrátenie kuriérom v prípade zrušených objednávok sa účtuje poplatok, ktorého výška závisí od veľkosti a hmotnosti položky.
  2. Ak Predajca prijme tovar, ktorému nebola venovaná primeraná starostlivosť, Predajca zníži Zákazníkovi sumu vrátenia peňazí o sumu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru.
  3. Na niektoré položky sa vzťahuje záruka vrátenia peňazí len vtedy, ak sú Predajcovi vrátené nepoužité a zapečatené v pôvodnom obale a v prípade softvéru aj neregistrované. Medzi tieto položky patria:
    • Softvér
    • CD a DVD
    • slúchadlá do uší a monitory do uší
    • Štuple do uší a ochrana sluchu
    • Náustky, tŕstia atď. pre drevené a dychové nástroje
    • Výrobky na starostlivosť o ústa a pery
  4. Za všetky vrátené drevené dychové a plechové nástroje sa platí poplatok 5 GBP za dezinfekciu, ak sa nevrátia nepoužité a s neporušenou hygienickou pečaťou.
  5. Ak zákazník vracia inteligentné alebo pripojené zariadenie, odporúčame mu, aby sa uistil, že zariadenie odpojil od svojej domácej alebo firemnej siete a vymazal alebo "odpojil" svoje osobné účty, napríklad Google, Spotify alebo Amazon Alexa. Ak má zariadenie funkciu ukladania údajov, všetky súkromné údaje musia byť pred vrátením položky predajcovi vymazané. Predávajúci sa bude snažiť obnoviť továrenské nastavenia všetkých takýchto zariadení, ale predávajúci to nezaručuje a nenesie žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené zneužitím treťou stranou.

CHYBNÝ TOVAR V RÁMCI ŠTANDARDNEJ ZÁRUKY:

Nové výrobky:

  1. Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne 3-ročná záruka, pokiaľ nie je uvedené inak.
  2. Na akýkoľvek tovar, ktorý sa stane chybným z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, potom predávajúci zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
  3. Ak výrobok nie je možné opraviť do 60 dní, potom bude vydaný náhradný výrobok, ktorý nebude starší a nebude v horšom stave ako pôvodný výrobok vrátený zákazníkom.
  4. Ak sa výrobok stane chybným počas záručnej doby, ale po 180 dňoch od dátumu dodania, potom platia rovnaké podmienky ako vyššie, ale od zákazníka sa očakáva, že zaplatí všetky primerané kroky na preukázanie výrobnej chyby a náklady na vrátenie výrobku predajcovi.
  5. Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 30 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.

Takmer nové a ex-demo výrobky:

  1. Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne jednoročná záruka, ak nie je uvedené inak.
  2. Všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, potom predajca zabezpečí vyzdvihnutie a opravu výrobku.
  3. Ak výrobok nie je možné opraviť do 60 dní, potom bude vydaný náhradný výrobok, ktorý nebude starší a nebude v horšom stave ako pôvodný výrobok vrátený zákazníkom.
  4. Ak sa výrobok stane chybným počas záručnej doby, ale po 180 dňoch od dátumu dodania, potom platia rovnaké podmienky ako vyššie, ale od zákazníka sa očakáva, že zaplatí všetky primerané kroky na preukázanie výrobnej chyby a náklady na vrátenie výrobku predajcovi.
  5. Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 30 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.

Použité výrobky:

  1. Ak nie je uvedené inak, na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne jednoročná záruka.
  2. Všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, potom predajca zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
  3. Ak výrobok nie je možné opraviť počas trvania záruky, budú mu vrátené peniaze.
  4. Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 14 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.

Všetky výrobky:

  1. Táto záruka sa nevzťahuje na výrobky, ktoré sa stali chybnými v dôsledku nesprávneho používania, náhodného poškodenia alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, než je výrobná chyba.
  2. Ak sa pri vrátení výrobku predajcovi zistí, že výrobok nemá chybu, a je mimo obdobia 30-dňovej záruky vrátenia peňazí, potom predajca vráti výrobok zákazníkovi za malý poplatok.
  3. Predajca odporúča, aby si zákazník svoj tovar poistil.

ZODPOVEDNOSŤ:

  1. Predajca za žiadnych okolností nezodpovedá za stratu obchodu alebo príjmu.
  2. Aj keď predajca vynakladá maximálne úsilie na to, aby dodaný tovar v každom ohľade zodpovedal poskytnutej špecifikácii alebo popisu, predajca nezodpovedá za drobné odchýlky v špecifikácii a žiadna takáto drobná odchýlka nemôže byť predmetom nárokov voči predajcovi.
  3. Predajca vynaloží všetku primeranú starostlivosť, pokiaľ je to v jeho možnostiach, aby údaje o objednávke a platbe zákazníka boli bezpečné, ale ak nedošlo k nedbanlivosti zo strany predajcu, predajca nemôže niesť zodpovednosť za akúkoľvek škodu, ktorú môže zákazník utrpieť, ak tretia strana získa neoprávnený prístup k akýmkoľvek údajom, ktoré zákazník poskytne pri prístupe na webové stránky predajcu alebo pri objednávaní z nich.

SŤAŽNOSTI ZÁKAZNÍKOV

V prípade, že zákazník potrebuje podať sťažnosť, mal by najprv zavolať alebo vytvoriť nový lístok, ktorý je prístupný prostredníctvom odkazu "Kontaktujte nás" na našej domovskej stránke. V mnohých prípadoch sťažnosť najlepšie vyrieši osoba zodpovedná za daný problém. Ak sťažnosť prijala táto osoba, môže byť schopná ju rýchlo vyriešiť a urobí tak, ak je to možné a vhodné.

Bez ohľadu na to, či bola sťažnosť vyriešená alebo nie, informácie o sťažnosti budú do jedného týždňa odovzdané manažérovi služieb zákazníkom. Po prijatí sťažnosti ju manažér služieb zákazníkom zaznamená do denníka sťažností. V prípade, že ešte nebola vyriešená, poverí príslušnú osobu, aby ju prešetrila a prijala príslušné opatrenia. Ak sa sťažnosť týka konkrétnej osoby, mala by byť informovaná a mala by dostať primeranú príležitosť reagovať. Osoba, ktorá sťažnosť vybavuje, by ju mala potvrdiť do 3 pracovných dní.

V potvrdení by malo byť uvedené, kto sa sťažnosťou zaoberá a kedy môže sťažujúca sa osoba očakávať odpoveď. V ideálnom prípade by sťažovatelia mali dostať konečnú odpoveď do 2 týždňov. Ak to nie je možné, pretože napríklad vyšetrovanie nebolo úplne ukončené, mala by sa zaslať správa o pokroku s uvedením termínu, kedy bude poskytnutá úplná odpoveď. Bez ohľadu na to, či je sťažnosť opodstatnená alebo nie, v odpovedi sťažovateľovi by sa mali opísať opatrenia prijaté na prešetrenie sťažnosti, závery prešetrovania a všetky opatrenia prijaté v dôsledku sťažnosti. Ak sa sťažovateľ domnieva, že problém nebol uspokojivo vyriešený v prvej fáze, môže požiadať o preskúmanie sťažnosti na úrovni rady. V tejto fáze bude sťažnosť postúpená predstavenstvu. Žiadosť o preskúmanie na úrovni predstavenstva by mala byť potvrdená do týždňa od jej prijatia. V potvrdení by malo byť uvedené, kto sa bude prípadom zaoberať a kedy môže sťažovateľ očakávať odpoveď.

PODMIENKY ROZŠÍRENEJ ZÁRUKY:

Tieto podmienky menia a dopĺňajú štandardné podmienky pre konkrétnu položku v prípade, že si zákazník k danej položke zakúpil predĺženú záruku, a nahrádzajú príslušné ustanovenia štandardných podmienok. Ak v týchto podmienkach nie je uvedená iná podmienka, zostávajú v platnosti štandardné ustanovenia.

CHYBNÝ TOVAR V RÁMCI PREDĹŽENEJ ZÁRUKY:

  1. Ak sa výrobok stane chybným v dôsledku výrobnej chyby počas dvojročnej lehoty, predávajúci zabezpečí jeho bezplatné vrátenie.
  2. Po uplynutí dvoch rokov je zákazník zodpovedný za náklady na vrátenie tovaru predajcovi a náklady na doručenie tovaru späť zákazníkovi.
  3. Predajca uhradí primerané náklady na vrátenie, ak zákazník dokáže nezávisle preukázať, že za chybu môže predajca alebo výrobca.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ALEBO ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY:

  1. V súlade s vylúčením záruky, ako je podrobne uvedené v tomto dokumente, je možné výrobky vrátiť a získať späť plnú sumu v lehote stanovenej od doručenia.
  2. Namiesto štandardnej 30-dňovej záruky vrátenia peňazí predajcu je k dispozícii až 180 dní (presný počet dní je uvedený na stránke výrobku). To podlieha nasledujúcim podmienkam:

    V prípade žiadosti o vrátenie tovaru podanej do 30 dní od doručenia:
    • Zákazník musí zaslať výrobky späť predajcovi, prípadne môže predajca zabezpečiť ich vyzdvihnutie za poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti položky.
    • Všetky štandardné poplatky za doručenie uplatnené na objednávku zákazníka budú vrátené.
    • Náklady na predĺženú záruku budú vrátené.

    V prípade žiadosti o vrátenie tovaru podanej po 30 dňoch od doručenia:
    • Ak sa záruka vrátenia peňazí využije po 30 dňoch od dodania, ale až do 180 dní od dodania, zákazník musí zaslať výrobky späť predajcovi, prípadne môže predajca zabezpečiť ich vyzdvihnutie za poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti položky.
    • Náklady na doručenie pôvodnej objednávky sa nevracajú.
    • Poplatok za predĺženú záruku, ktorý zákazník pôvodne zaplatil, sa nevracia.

NÁKLADY NA PREDĹŽENÚ ZÁRUKU
  1. Pre Zákazníkov v niektorých odľahlých alebo vzdialených oblastiach môže byť cena predĺženej záruky mierne vyššia z dôvodu možných vyšších nákladov na dopravu pri zbere a opätovnom doručení.
  2. Túto cenu si Zákazník bude môcť pozrieť pri zadávaní údajov o svojej adrese počas objednávky.

PODMIENKY VRÁTENIA PEŇAZÍ:

Ak zákazník nevyužil záruku po uplynutí záručnej doby, môže do jedného mesiaca od dátumu skončenia záruky napísať predávajúcemu kópiu záručného listu a pôvodnú faktúru za nákup a predávajúci vám zašle šek na 50 % pôvodnej ceny záruky.

PREVOD ZÁRUKY:

  1. Ak zákazník prevedie vlastníctvo tovaru so zárukou, musí predajcovi do 30 dní od predaja tovaru oznámiť e-mailom údaje nového vlastníka vrátane mena, adresy, e-mailovej adresy a telefónneho čísla.
  2. Ak tak neurobíte, záruka stráca platnosť a nový majiteľ nemôže uplatniť žiadne nároky.
  3. Vrátenie peňazí po uplynutí záručnej doby nie je pri prevode záruky platné.

POŽIČANIE ZARIADENIA:

  1. Ak výrobky, na ktoré sa vzťahujú podmienky tejto záruky, nie sú opravené do 30 dní od prevzatia tovaru na adrese Gear4music, zákazník môže požiadať o bezplatné zapožičanie tovaru.
  2. Zapožičaný tovar nie je určený ako priama náhrada a nemusí mať rovnakú cenu ani rovnaké vlastnosti ako pôvodný výrobok, ale musí mať podobnú funkčnosť. (napr. ak sa vám pokazí digitálny klavír, môžeme vám požičať akýkoľvek iný typ digitálneho klavíra, kým nebude váš výrobok opravený alebo kým sa nedohodneme na náhradnom modeli alebo vrátení peňazí, ako je uvedené v týchto zásadách).
  3. Zapožičané predmety zostávajú vždy majetkom Gear4music, ale musia byť poistené proti krádeži a poškodeniu zákazníkom.

NÁHRADNÉ VÝROBKY:

  1. Ak nie je možné výrobok opraviť do 60 dní, bude dodaný ekvivalentný náhradný výrobok s podobnou funkčnosťou.
  2. Náhradné výrobky nemusia byť nevyhnutne nové, ale budú plne funkčné a nebudú staršie ako výrobok, ktorý nahrádzajú.
  3. Náhradné výrobky nebudú drahšie ako výrobok, ktorý nahrádzajú.
  4. Vhodnosť náhradných výrobkov sa prerokuje so zákazníkom, ale konečné rozhodnutie o ich vhodnosti prijme Gear4music.
  5. Akákoľvek oprava alebo výmena chybného výrobku neobnoví ani nepredĺži túto záruku po uplynutí pôvodného dátumu platnosti záruky.

ZĽAVA NA HOTOVOSŤ:

V prípade, že v záručnej dobe nie je možné dodať vhodný náhradný výrobok, ako je uvedené vyššie, alebo navrhovaný náhradný výrobok má výrazne odlišnú špecifikáciu od pôvodného výrobku, ktorá nie je pre zákazníka prijateľná, bude zákazníkovi po uplatnení amortizácie ponúknutá náhrada v hotovosti na základe nasledujúceho percenta pôvodnej kúpnej ceny:

1. rok: 2. rok: 100 %, 2: 3. rok: 70 %, 3: 45 %, 4: 5. rok: 20 %, 6. rok: 15%.

Maloobchodná cena predĺženej záruky sa nevracia.

Položky, ktoré sú vymenené alebo na ktoré bola vyplatená zľava v hotovosti, sa stávajú majetkom Gear4music.

ZRUŠENIE POISTNEJ ZMLUVY:

Poistenie je možné kedykoľvek zrušiť a bude poskytnutá pomerná zľava podľa zostávajúceho času poistenia. Poistku však nemožno zrušiť, ak už bola uplatnená poistná udalosť.

VYLÚČENIA ZO ZÁRUKY:

Táto záruka je určená na krytie vady výrobcu. Ak položka zlyhá z akéhokoľvek dôvodu, ktorý nie je spôsobený chybou výrobcu, vrátane niektorého z nasledujúcich dôvodov, potom táto záruka nie je platná:

  • Zneužitie alebo nesprávne zaobchádzanie
  • Výrobok sa používa na niečo, na čo nebol určený (nesprávne použitie)
  • Opotrebenie nad rámec konštrukčných zámerov výrobku
  • Nepriaznivé podmienky prostredia
  • Výrobok bol upravený alebo modifikovaný
  • Porucha bola spôsobená použitím príslušenstva alebo doplnkových dielov, ktoré nie sú výslovne certifikované výrobcom výrobku
  • bol použitý nevhodný zdroj napájania alebo batéria
  • Nevhodná starostlivosť a údržba

PREDAJ GEAR4MUSIC

V nasledujúcej zmluve sa výrazy „my/nás/náš“ používajú na označenie Gear4music Limited a „vy/váš“ na označenie vás ako predajcu, ktorý predáva položku („položka“) spoločnosti Gear4music Limited.

Oceňovanie produktov z druhej ruky

  1. Odhadované ocenenie vašej položky bude poskytnuté po vyplnení online formulára hodnotenia. Tento odhad sa zobrazí na obrazovke a pošle vám e-mailom. Vyhradzujeme si právo nevystaviť odhad, ak si to želáme. Odhadované ocenenie je len odhad (nie ponuka) a môže sa zmeniť, ak určíme, že stav/typ/úplnosť vašej položky je odlišný od toho, ktorý ste opísali.
  2. Ak chcete pokračovať v predaji vašej položky Nám po obdržaní odhadovanej hodnoty, mali by ste nám poslať vašu položku, pozrite si časť „Preprava použitých produktov do Gear4music“ nižšie. Vaša položka bude preskúmaná a ocenená po prijatí do nášho skladu a máme právo prehodnotiť vašu položku v súlade s odsekmi 3 a 4 nižšie, čím sa určí cenová ponuka, o ktorej nebude možné obchodovať.
  3. Ak sa naše ocenenie rovná alebo prevyšuje naše počiatočné odhadované ocenenie, automaticky buď zaplatíme túto sumu na váš účet, alebo vám podľa dohody poskytneme kredit na účet. Upozorňujeme, že akonáhle ste si vybrali spôsob platby, nemôžeme to zmeniť.
  4. Ak je naše konečné ocenenie nižšie ako naše pôvodné odhadované ocenenie, upozorníme vás e-mailom a informujeme vás o zníženom ohodnotení vašej položky. Najbežnejšie dôvody na použitie zníženia odhadovaného ocenenia sú:
    • položka bola nesprávne popísaná alebo je falošná;
    • položka je neúplná alebo nemá všetky diely potrebné na umožnenie normálnej prevádzky;
    • položka nebola riadne alebo bezpečne zabalená, takže bola poškodená pri preprave k nám; alebo
    • položka je pokazená alebo je v zlom stave alebo v stave, ktorý nebol uvedený alebo zrejmý v čase odhadovaného ocenenia.
    Máte 30 dní odo dňa, keď vám zašleme ponuku zníženého ocenenia (túto 30-dňovú lehotu označujeme ako „obdobie prijatia“), aby ste prijali alebo odmietli akékoľvek znížené ocenenie (ak bolo urobené). Je to preto, že položky nemôžeme držať na dlhú dobu.
  5. Ak od vás dostaneme e-mailovú komunikáciu v rámci Obdobia prijatia, že odmietnete zníženú hodnotu, vrátime vám vašu položku na adresu, ktorú ste už uviedli, na vaše náklady. Náklady na vrátenie musíte zaplatiť v čase, keď odmietnete znížené ocenenie. Ak nedostaneme odpoveď na našu ponuku zníženého ocenenia v rámci Obdobia prijatia alebo nezaplatíte poplatky za vrátenie po tom, čo ste odmietli znížené ocenenie, môže byť vaša položka zlikvidovaná podľa nášho uváženia po 30 dňoch od dátumu, kedy vám to písomne oznámime („oznámenie o prevzatí/likvidácii“).
  6. V prípade, že po nami posúdení nedôjde k zníženiu hodnoty a vaša položka sa považuje/považuje za neprijateľnú, upozorníme vás e-mailom a zabezpečíme vrátenie vašej položky na vaše náklady. Položky budú zadržané 30 dní na zaplatenie poplatkov za vrátenie. Ak nedostaneme odpoveď na túto správu alebo nezaplatíte poplatky za vrátenie, vaša položka môže byť zlikvidovaná podľa nášho uváženia po 30 dňoch od dátumu, keď sme vás o tom písomne informovali prostredníctvom oznámenia o vyzdvihnutí/likvidácii.
  7. Musíte zahrnúť všetko príslušenstvo potrebné na umožnenie normálnej prevádzky vašej položky, vrátane, ale nie výlučne, napájacích jednotiek, adaptérov, káblov, konvertorov a stojanov. Ak položky nie sú kompletné, upozorníme vás e-mailom a môžeme buď požiadať o zaslanie takéhoto príslušenstva do 30 dní, znížiť vašu odhadovanú hodnotu, aby sa zohľadnilo chýbajúce príslušenstvo, alebo odmietnuť nákup vašej položky. Akékoľvek nekompletné položky vám môžeme vrátiť na vaše náklady. Ak požadované príslušenstvo nedostaneme do 30 dní od oznámenia s požiadavkou, s vašou položkou môžeme naložiť podľa vlastného uváženia po 30 dňoch odo dňa, keď sme vás o tom písomne informovali prostredníctvom oznámenia o vyzdvihnutí/likvidácii.
  8. Ak sa po oznámení o vyzdvihnutí/zneškodňovaní výslovne rozhodnete pre vyzdvihnutie položky, dohodneme si s vami časové okno a dátum vyzdvihnutia a poskytneme adresu vyzdvihnutia. Naša zodpovednosť za predmet zaniká v mieste odberu na dohodnutom odbernom mieste. Ak si neprevezmete položku v dohodnutom čase, dátume a mieste, upozorníme vás e-mailom a zabezpečíme vrátenie vašej položky na vaše náklady, ako je uvedené v odseku 6 vyššie.
  9. Nezodpovedáme ani neručíme za žiadnu stratu alebo škodu, ktorú môžete utrpieť v dôsledku likvidácie alebo predaja vašich položiek podľa odsekov 5, 6 a 7 za predpokladu, že sme dodržali postup uvedený vyššie a v súvislosti s takouto likvidáciou alebo predajom sme nekonali nedbanlivo.

Preprava použitých produktov do Gear4music

  1. Nesmiete nám posielať žiadne položky, ktoré nevlastníte alebo ktoré sú predmetom splátkového predaja alebo iných úverových dohôd. Položky nám môžu byť zaslané buď pomocou našej kuriérskej služby alebo prostredníctvom akéhokoľvek sledovaného spôsobu doručenia podľa vášho výberu. Je vašou zodpovednosťou získať potvrdenie od prepravcu a ponechať si ho na účely sledovania a poistenia.
  2. Položky, ktoré nám pošlete na ocenenie, zostávajú výlučne na vaše riziko, kým ich nedostaneme, pokiaľ nebudú odoslané prostredníctvom našej kuriérskej služby. Vyzdvihnutie prepravcom neznamená, že sme potvrdili prijatie Vami odoslanej zásielky. Prijatie vašej položky bude potvrdené až po prijatí vašej položky.
  3. Položky, ktoré nám pošlete prostredníctvom našej kuriérskej služby, budú po prijatí našim kuriérom na naše riziko. Zásielky sú poistené na maximálnu hodnotu 60 £. Ak požadujete dodatočné poistenie, musíte si ho zabezpečiť sami.
  4. Položky ponechané na zbernom/odovzdávkovom mieste, ktoré sa stratia pri preprave, nebudú na naše riziko, pokiaľ nám neposkytnete poštou podpísanú potvrdenku s jasne uvedeným menom osoby, ktorá prevzala váš balík, a časom, kedy ste balík odovzdali. Ak nemôžete poskytnúť platný doklad od dopravcu, možno nebudete môcť uplatniť nárok na stratu alebo poškodenie vašej položky (pod podmienkou nášho potvrdenia, že sme vašu položku nedostali). Budeme oprávnení vykonať také vyšetrovania, ktoré považujeme za potrebné, aby sme sa uistili o oprávnenosti akéhokoľvek nároku na stratu alebo poškodenie vašej položky.
  5. Musíte zabezpečiť, aby ste položky zabalili bezpečným a správnym spôsobom, aby ste predišli poškodeniu alebo strate pri preprave. Mali by ste postupovať podľa našich pokynov pre balenie, ktoré sú k dispozícii na našej webovej stránke Sprievodca balením
  6. Pri výpočte hodnoty akéhokoľvek nároku, ktorý môžete uplatniť, nebudeme akceptovať žiadne iné hodnotenia ako naše vlastné pre položku, ktorú si nárokujete, a za žiadnych okolností nepreberáme žiadnu zodpovednosť za akúkoľvek inú stratu, škodu alebo kompenzáciu vyplývajúcu z používania našich kuriérskych služieb. O výsledku nášho vyšetrovania vás budeme informovať e-mailom a ak bude váš nárok úspešný, uskutoční sa platba až do výšky 60 GBP v súlade s odsekom 4 vyššie.
  7. Akékoľvek položky, ktoré sme dostali a ktoré utrpeli poškodenie v dôsledku nesprávneho balenia, môžu byť odmietnuté a vrátené na vaše náklady. Za takýchto okolností vám poradíme e-mailom a zabezpečíme vrátenie vašej položky na vaše náklady. Položky budú zadržané 30 dní na zaplatenie poplatkov za vrátenie. Ak nedostaneme odpoveď na túto komunikáciu a nezaplatíte poplatky za vrátenie, vaša položka môže byť zlikvidovaná podľa nášho uváženia po 30 dňoch od dátumu našej komunikácie.
  8. Podrobnosti o tom, ako správne zabaliť vašu položku, si môžete pozrieť počas procesu hodnotenia online a po vykonaní počiatočného hodnotenia ich môžete odoslať e-mailom. Návod na klasifikáciu stavu produktu sa zobrazuje počas procesu výmeny na našej webovej stránke.
  9. Nie je to od vás povinné, ale odporúčame, aby ste si pred zabalením a po zabalení položky odfotografovali a uschovali. To môže výrazne pomôcť pri vymáhaní reklamácií, keď sa položky náhodne poškodia počas prepravy alebo sa poškodia v dôsledku nedostatočného balenia.
  10. Akékoľvek nezdokumentované položky alebo príslušenstvo odoslané s vašou položkou (či už vedome alebo nie) sa budú považovať za zahrnuté v predaji, pokiaľ to nie je uvedené písomne ​​pred naším prijatím položky.

Právne

  1. Prijatím našej ponuky a súhlasom s predajom špecifikovanej položky (položky) Nám v súlade s týmito zmluvnými podmienkami a ak s nimi nesúhlasíte, svoju položku nám neposielajte. Zaručujete, že ste zákonným vlastníkom položky, máte právo na predaj a že položka je bez akýchkoľvek záujmov alebo nárokov tretích strán. Ak sa neskôr zistí, že položka je ukradnutá alebo sa na ňu nevzťahujú žiadne úroky alebo nároky tretej strany, upozorníme vás e-mailom a položku umiestnime do karantény. Budete mať 30 dní na to, aby ste k našej primeranej spokojnosti preukázali, že ste zákonným vlastníkom položky a že na nej nevzťahujú žiadne nároky alebo nároky tretích strán. Za odmietnutie vašej položky alebo jej nevrátenie vám za týchto okolností nepreberáme žiadnu zodpovednosť ani zodpovednosť.
  2. V prípade, že je položka odcudzená alebo nie je zbavená akéhokoľvek záujmu alebo nároku tretej strany, vyhradzujeme si právo uplatniť proti vám právny opravný prostriedok (občiansky aj trestný). Odškodníte nás v prípade akéhokoľvek občianskeho nároku na náhradu škody, ak sa preukáže, že tovar bol odcudzený alebo falšovaný
  3. Všetky úložné zariadenia naformátujeme tak, aby sa naše ocenenie zhodovalo s naším počiatočným odhadovaným ocenením.
  4. Zodpovedáte za odstránenie akéhokoľvek používateľského obsahu alebo osobných informácií z vašich položiek predtým, ako nám ich odošlete na posúdenie. Beriete na vedomie, že tieto údaje budú z našej strany vymazané, ak je naše ocenenie akceptované alebo považované za akceptované v jednom s procesom uvedeným vyššie.
  5. Nezodpovedáme ani nemáme voči vám žiadnu zodpovednosť za stratu akýchkoľvek údajov alebo obsahu, ktorý nevymažete a ktorý bol odstránený z akejkoľvek položky podľa odseku 4 vyššie.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE

Podľa najnovších právnych predpisov sme povinní upozorniť vás na to, že si nemusíte zakúpiť predĺženú záruku súčasne s kúpou tovaru. Máte právo nakupovať a my vám to aktívne odporúčame. Túto záruku poskytujeme ako dodatočnú službu našim zákazníkom a naozaj si myslíme, že stojí za tú malú sumu peňazí, ktorú stojí.

Táto záruka je exkluzívnou ponukou a je prevádzkovaná a finančne podporovaná spoločnosťou Gear4music Limited. Na túto záruku sa nevzťahuje kompenzačný program pre finančné služby a finančné prostriedky nie sú vyčlenené spoločnosťou Gear4music Limited. Táto záruka nie je poistením a odporúčame vám, aby ste si svoj tovar poistili aj proti krádeži a poškodeniu.

Pri kúpe výrobku ste chránení právnymi predpismi, ako je zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015 (v platnom znení). Ak výrobok pri predaji nemá vyhovujúcu kvalitu alebo nie je vhodný na daný účel, máte právo požadovať opravu alebo výmenu až po dobu 6 rokov (5 rokov v Škótsku). Počas prvých 6 mesiacov musí predajca preukázať, že tovar, ktorý ste si kúpili, spĺňal potrebné normy. Po uplynutí prvých 6 mesiacov je na vás, aby ste dokázali, že výrobok bol pri dodaní chybný: môže to znamenať, že budete musieť začať súdne konanie. Ďalšie informácie o právach spotrebiteľa získate od miestneho úradu pre obchodné normy. Ďalšie usmernenia týkajúce sa predpisov o ochrane spotrebiteľa pred nekalým obchodovaním z roku 2008 nájdete tu.

Zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015 sa na vás vzťahuje za veľmi špecifických okolností, ak sa vaše zariadenie po kúpe pokazí. Naša predĺžená záruka poskytuje oveľa komplexnejšie krytie. Táto záruka odstráni stres a problémy s reklamáciou po uplynutí štandardnej záručnej doby výrobcu.