Celý popis
Zobraziť celý popis
Špičkový 3D audio softvér
Na princípe častíc je možné použiť akýkoľvek zvukový súbor na vytvorenie spúšťacích bodov, ktoré vytvárajú časticu zvuku. Pri použití iba jedného zvukového súboru vytvorí časticový systém Sound Particles 2 rovnaký súbor s variáciami, zatiaľ čo importovanie viac ako jedného súboru bude mať za následok, že každá častica náhodne reprodukuje jeden z dostupných zvukových súborov. S až miliónom dostupných častíc, Sound Particles 2 predstavuje vzrušujúcu paletu dostupného zvukového dizajnu pre contemporary filmové alebo televízne hodnotenie.
Každá častica môže byť použitá mnohými rôznymi spôsobmi vrátane skupín alebo žiaričov. Skupiny vytvárajú všetky častice súčasne, zatiaľ čo žiariče produkujú častice konštantnou rýchlosťou. Pre ďalšiu variáciu je možné umiestniť zvukové modifikátory ku každej častici, čím sa vytvorí oveľa rozmanitejšia škála zvukov a pohybu medzi každou časticou. Tieto modifikátory zvuku môžu byť čokoľvek od základných funkcií, ako je ekvalizér alebo jednoduché oneskorenia, až po veľmi zložité procesy, ako sú náhodné filtre, náhodné posuny výšky tónu alebo dokonca granulované modifikátory.
Integrácia so zdrojmi animácií
Teraz s automatizáciou kľúčových snímok a podporou animácií sa Sound Particles 2 dostáva na vrchol všetkého dostupného 3D softvéru. Prevezmite kontrolu nad priestorovým pohybom vašich zvukov v priestore, ovládajte každý detail automatizácie pre experimentálny zvukový dizajn. Chcete, aby váš zvuk začal v tesnej sfére a potom sa po 30 sekundách rozšíril o 10 metrov? Žiaden problém. O animáciu a pohyb sa za vás postarajú Sound Particles. Pomocou automatizácie môžete ovládať parametre spojené s modifikátormi pohybu, ktoré sú súčasťou pridania náhodného pohybu častíc. Môžete napríklad automatizovať stovky častíc s náhodným posunom výšky tónu pohybujúcich sa okolo priestorového poľa. Nikdy nebolo také jednoduché vytvoriť zvukový dizajn v 3D priestore.
Systém virtuálneho mikrofónu poskytuje pohlcujúce prispôsobenie
Systém virtuálneho mikrofónu Sound Particles 2, ktorý funguje podobne ako virtuálna zvuková kamera, ktorá sa pohybuje okolo vášho zdroja, je dokonalým nástrojom na ponorenie. Pomocou virtuálnych mikrofónov môžete zachytiť častice z inej perspektívy, čím sa zabezpečí lepšia súdržnosť medzi zvukom a vizuálnym podnetom na obrazovke. Môžete použiť niekoľko mikrofónov súčasne a vybrať si zo širokej škály formátov, takže budete pripravení na každú situáciu. Podporované sú všesmerové, kardioidné, hyperkardioidné, obojsmerné, stereo (XY, MS, AB, Blumlein, Decca Tree, ORTF), Ambisonics, viackanálové a dokonca aj pohlcujúce Dolby Atmos. Zatiaľ čo máte k dispozícii širokú škálu rôznych nastavení, Sound Particles 2 vám umožňuje vytvoriť prispôsobené rozloženie reproduktorov, ktoré sa použije vo virtuálnom mikrofónnom systéme.
Komplexná kompatibilita videa
Vytváranie zvukov do videa je najlepší spôsob, ako maximalizovať realistickosť a vierohodnosť zvuku vášho filmu alebo TV. Sound Particles 2 ponúka možnosť načítať videoklip alebo obrázok a zmiešať ho s podnetom na obrazovke. Pomocou sférického zobrazenia môžete vidieť častice položené na vrchu obrazu, čo vám umožňuje presnejšie umiestniť zvuky do priestorového poľa. Navyše, pre tých, ktorí pracujú s virtuálnou realitou, vám Sound Particles 2 umožňuje importovať vaše 360-stupňové videá na mixovanie zvuku. Pomocou virtuálnych mikrofónov Ambisonics a priloženej aplikácie VR Client môžete zmiešať svoje stopy s funkciami sledovania hlavy, aby ste si vizualizovali, ako sa zvuk pohybuje okolo zdroja videa.
Ohromujúca kvalita zvuku
Každá častica v Sound Particles 2 je postavená na základe 64-bitovej presnosti s pohyblivou rádovou čiarkou a je interne spracovaná pre maximálnu kvalitu zvuku. Výhoda 64-bitového interného spracovania je spôsobená objemom zvukov, ktoré je možné zmiešať vo vnútri Sound Particles 2. Pri použití až jedného milióna častíc potrebujete veľký dynamický rozsah na pokrytie všetkého od okamžitých zvukov výbuchov až po vzdialené zvuky šepotu. Dynamický rozsah vo fáze miešania je kompenzovaný normalizáciou, ktorá sa aplikuje na výstupný stupeň, aby sa zabezpečila lineárnejšia úroveň zvuku pre účely počúvania. Sound Particles samozrejme podporuje vzorkovacie frekvencie od 44,1 do 192 kHz, aby ste zaistili, že bez ohľadu na to, aký systém používate, môžete ho ľahko integrovať do vášho pracovného toku.
Recenzie
"Particles má úžasný vplyv na našu prácu, ďaleko za všetkým, čo by sme mohli dosiahnuť pomocou gombíkov, tlačidiel a iného softvéru." - Cameron Frankley - Dozorný zvukový editor (Geostorm)
"Môžem úprimne povedať, že som nikdy predtým nepoužil softvér ako Sound Particles. Je naozaj výnimočný - som ním fascinovaný." - Jason W. Jennings - vedúci zvukového editora (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows)
"Sound Particles produkuje zvukový obsah sviežim a inovatívnym spôsobom. Načrtol som len povrch toho, čo je možné, a učím sa myslieť úplne novým prístupom. Má to tiež pravdepodobne najlepší Dopplerov efekt, aký som kedy zažil." používané v softvéri!" - David Farmer - zvukový dizajnér (Pán prsteňov, Hobit)
"Sme schopní urobiť všetky druhy skutočne náročných zvukových scén s použitím častíc. Je to fascinujúci nástroj, ktorý som na výstave často používal na vytváranie prvkov." - Benjamin Cook - Dozorný zvukový editor (Black Sails - Emmy za vynikajúcu úpravu zvuku)
Vlastnosti
- Novo vyvinutý engine, optimalizovaný tak, aby reagoval na zmeny v reálnom čase, aby sa zachovala bezchybná kvalita zvuku pri úprave parametrov
- Hromadná produkcia zvukových efektov s dávkovým spracovaním na výstup stoviek renderov súčasne
- Obsahuje viac ako 100 profesionálne vytvorených predvolieb s možnosťou uložiť nekonečné množstvo nastavení trás
- Uložte si každý aspekt svojej relácie ako používateľskú šablónu, aby ste ju mohli vyvolať v každej novej relácii, vrátane stôp a nastavení mikrofónu
- Dokonalá integrácia so širokou škálou základných prvkov odvetvia, ako je CGI
- Importujte 3D informácie a prepojte zvukové efekty s týmito objektmi, aby ste počuli, ako sa final produkt spája
- Vykresľovanie v reálnom čase
- Automatické dekódovanie akéhokoľvek formátu vám umožňuje sledovať v Binaurálnom zvuku
- Zahŕňa aplikáciu VR Client na sledovanie vašich 360° videí a zvuku Ambisonics priamo do vášho zariadenia so systémom Android
- Aplikácia Ambisonics Virtual Microphones a VR Client je možné použiť na sledovanie zvuku pomocou funkcie sledovania hlavy pri sledovaní 360° videa.
- Využite až milión častíc zdrojov zvuku, ktoré sa prehrávajú súčasne, pre aplikáciu hlbokého a rozsiahleho zvukového dizajnu
- Modifikátory zvuku vám umožňujú vytvárať jemné variácie vašich častíc, čím zaisťujú, že každý zvuk nesie svoj vlastný jedinečný tón a charakter
- Skupiny častíc umožňujú simultánne vytváranie zvukov, zatiaľ čo emitory častíc vytvárajú zvuky konštantnou rýchlosťou
- Široká škála zvukových modifikátorov vrátane jednoduchých zmien, ako je ekvalizér alebo základné oneskorenia pre zložité procesory, ako sú filtre, randomizované podpásma, náhodné zmeny výšky tónu alebo granulárne modifikátory
- Animácia kľúčových snímok a modifikátory pohybu vám umožňujú pridať pohyb vašim časticiam
- Umiestnite svoj zvuk do priestorovej perspektívy s virtuálnymi mikrofónmi, ktoré fungujú ako zvuková kamera
- Vytvorte nové umiestnenie virtuálneho mikrofónu pre prispôsobené vlastné rozloženie reproduktorov
- Render v HOA Ambisonics až do kompatibilných formátov ACN/FuMa/SID, N3D/SN3D/maxN)
- Podporuje moderné formáty Dolby Atmos až po Atmos 9.1 (posteľ), Auro 11.1/13.1, NHK 22.2
- Prepínajte medzi metrickými a imperiálnymi meraniami, aby ste lepšie porozumeli priestorovým meraniam
- K dispozícii sú plné 2D a 3D zobrazenia
- Priestorové sledovanie a merania šírenia vám umožňujú simulovať dopplerovský efekt so zvukom pohybujúcim sa priestorom
- Náhodné generátory môžu vytvárať nové častice z rovnakého zdroja pre mierne odlišný zvuk
- Systém podpory najlepšieho úsilia na získanie spätnej väzby a odvetvovej pomoci s vašimi projektmi
technické údaje
Požiadavky na systém
- Operačný systém:
- Mac: OSX 10.9 alebo vyšší
- Windows : Windows 7/8/10
- CPU: 2-jadrový alebo vyšší
- RAM: 4 GB alebo viac
- Miesto na disku: 620 MB
generál