Vrátenie tovaru a peňazí

Nakupovať cez Gear4music môžete úplne bez obáv. Štandardne poskytujeme 30 dňovú záruku vrátenia peňazí, ktorá môže byť predĺžená až na 120 dní za malý poplatok.

Táto záruka vrátenia peňazí je doplnok k našej štandardnej záruke tovaru, ktorá poskytuje ochranu pri poškodení medzi 2-6 rokmi.

Naša záruka vrátenia peňazí je doplnok k zákonnej záručnej dobe a je odlišná od iných ponúk obchodníkov, pretože my ponúkame možnosť bezplatného vrátenia tovaru do 30 dní od doručenia tovaru.

Ak si želáte zakúpený tovar vrátiť späť v rámci našej záruky vrátenia peňazí, skontrolujte prosím, či výrobok:

View All Information

Harmonogram vrátenia peňazí za tovar

Veľká Británia a Európa Normy EÚ Gear4music štandard Voliteľné Gear4music
Obdobie oprávnenosti vrátenia peňazí 15 dní 30 dní do 90 dní
Vrátenie peňazí za štandardné doručenie? áno áno Vrátenie do 30 dní
Bezplatné vyzdvihnutie nie do 30 dní do 30 dní

Pri niektorých produktoch vzniká nárok na záruku vrátenia peňazí len v prípade ak sú nepoužité a zapečatené v originálnom balení a v prípade softvéru, ak neboli ešte zaregistrované. Tieto produkty zahŕňajú:

  • Softvér
  • CD & DVD
  • Slúchadlá a In-ear monitory
  • Štuple do uší a Ochrana uší proti hluku
  • Náustky, plátky atď; pre dychové nástroje
  • Produkty na starostlivosť o ústa/pery

Ak chcete vrátiť tovar bez udania dôvodu v rámci vyššie uvedených lehôt, potom kontaktujte náš tím zákazníckych služieb na 02/33527841.

Vrátenie tovaru v 30-dňovej lehote vrátenia peňazí

Ak sa rozhodnete, že zakúpený tovar nie je pre vás z určitého dôvodu vhodný do 30 dní od doručenia, môžete ho vrátiť a vymeniť za iný produkt ale požiadať o vrátenie peňazí vrátane ceny za štandardné doručenie, ktoré Vám bola účtované.

Ak tovar vrátite do 30 dní od jeho doručenia, ten bude vyzdvihnutý bezplatne.

Tovar môžeme vyzdvihnút z odberného miesta, alebo Vami zadanej adresy, záležiac od toho, ktorá z týchto služieb je vo Vašej lokalite dostupná.

Vyzdvihnutie tovaru po 30 dňoch podlieha spoplatneniu, ktoré závisí od rozmerov a hmotnosti produktu.


Predĺžená záruka vrátenia peňazí až do 120 dní

Mnohé výrobky majú voliteľnú dodatočnú ochranu ako súčasť našeho Rozšíreného záručného balíka. To zahŕňa možnosť predĺženia lehoty vrátenia peňazí. To znamená, že štandardná 30 dňová lehota záruky vrátenia peňazí je rozšírená na 120 dní (presný počet dní je uvedený na stránke produktu). Pre danú lehotu platí nasledujúce:

Pre žiadosti o vrátenie peňazí do 30 dní od doručenia:Vyzdvihneme produkt bezplatne a poplatok za štandardné doručenie Vašej objednávky Vám bude vrátený.

Tovar môžeme vyzdvihnút z odberného miesta, alebo Vami zadanej adresy, záležiac od toho, ktorá z týchto služieb je vo Vašej lokalite dostupná.

Pre žiadosti o vrátenie peňazí po 30 dňoch od doručenia (ale v rámci 120 dní), musíte produkt zaslať k nám, alebo môžeme dohodnúť vyzdvihnutie výrobku za poplatok, ktorý závisí od rozmerov a hmotnosti daného produktu. Pôvodné poplatky za doručenie budú vrátené ak je tovar vrátený v rámci 30 dňovej lehoty od doručenia. Poplatok za predĺženú záruku ktorý ste uhradili, vrátený nebude.


Balenie vráteného tovaru

Prosíme, aby ste si ponechali pôvodné balenie zakúpeného tovaru pokiaľ si nie ste istý, že si tovar chcete ponechať, nakoľko pri vrátení tovaru v inom obale Vám bude účtovaný poplatok pri vrátení tovaru do 7 dní od doručenia.

Ak nemáte pôvodné balenie a želáte si tovar vrátiť s možnosťou záruky vrátenia peňazí, všetky vrátené výrobky musia byť starostlivo zabalené v pevnom balení, aby sa zábranilo pohybu produktu/ov počas dopravy a ich následnému poškodeniu. Gear4music nenesie zodpovednosť za produkt ktorý je poškodený z dôvodu nesprávneho balenia a vrátenie tovaru a peňazí môže byť z daného dôvodu zamietnuté.

Rozšírená záruka nezahrňuje tovar ktorý je poškodený počas prepravy, prosím viď nižšie.


Tovar poškodený pri preprave

Vo výnimočnom prípade, keď je tovar poškodený počas prepravy k Vám, nás prosím informujte čo najskôr, najneskôr však do 7 dní od prijatia zásielky. Následne Vám poškodený tovar vymeníme alebo Vám ponúkneme finančnú kompenzáciu. Taktiež zabezpečíme bezplatné vyzdvihnutie poškodeného tovaru.


Chybný tovar

Štandardná záruka:

Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prvých 6 mesiacov od zakúpenia, tovar vyzdvihneme a po vybavení reklamácie doručíme späť bezplatne.

Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prvých 30 dní od zakúpenia, daný tovar vyzdvihneme z Vami zadanej adresy.

Pri reklamácií výrobku po 30 dňoch ale v rámci prvých 6 mesiacoch od zakúpenia, tovar vyzdvihneme bezplatne z odberného miesta, alebo Vami zadanej adresy, záležiac od toho, ktorá z týchto služieb je vo Vašej lokalite dostupná.

Po 6 mesiacoch od zakúpenia Vám bude účtovaný poplatok za vyzdvihnutie a vrátenie produktu späť k Vám. Táto skutočnosť sa týka ako objednávok zo Spojeného kráľovstva tak aj medzinárodných.

Predĺžená záruka:
Pre objednávky mimo Spojeného kráľovstva sa podmienky predĺženej záruky môžu líšiť v závislosti od krajiny a to medzi 1 a 2 rokmi, čo bude špecifikované pri zakúpení. Ak dôjde k poškodeniu tovaru počas prvého alebo druhého roku od zakúpenia, tovar bude vyzdvihnutý a doručený späť bez poplatku. Po provm, resp. druhom roku od zakúpenia Vám bude účtovaný malý poplatok za dopravu.

Produkty na ktoré sa vzťahujú dodatočné podmienky

Pri niektorých produktoch vzniká nárok na vrátenie peňazí len ak sú vrátené v nepoužitom stave a v originálnom neporušenom balení, resp. nezaregistrované v prípade zakúpenia softvéru. Tieto produkty zahŕňajú:

  • Softvér
  • CD & DVD
  • Slúchadlá a In-ear monitory
  • Štuple do uší a ochrana uší proti hluku
  • Náustky, plátky atď; pre dychové nástroje
  • Produkty na starostlivosť o ústa/pery

Výrobky, ktoré boli navrhnuté na zakázku a sú súčasťou uceleného balíka, ako napr. počítač na mieru, nie je možné vrátiť. Výnimka môže byť udelená len na základe predchádzajúcej dohody s výrobcom a môže podliehať poplatku za zrušenie.

Ako postupujeme pri vrátení tovaru

Reklamovaný tovar je po prijatí dôsledne preverený do 5 pracovných dní. Hlavne je preverované či tovar nebol poškodený zo strany zákazníka a či boli vrátené všetky súčasti výrobku.

Upozorňujeme, že poplatok môže byť účtovaný v prípade ak tovar nie je vrátený v pôvodnom stave resp. nevhodne zabalený. Plné znenie obchodných podmienok si môžete prečítať tu.

Ak ste pri vrátení tovaru zároveň žiadali o vrátenie peňazí, tie budú vrátené do 10 pracovných dní od prijatia tovaru.

Ak ste požadovali výmenu tovaru za ten istý, alebo iný produkt, ten bude odoslaný v čo najkretšej možnej dobe.